ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن همراه Phab 2 Pro از رگولاتوری چین گواهی تایید را دریافت کرد

اولین تلفن همراهی که از پروژه تانگو گوگل استفاده می کند Phab 2 Pro نام دارد که کمپانی لنوو مسئولیت تولید آن را بر عهده دارد و حالا سازمان رگولاتوری چین، TENAA گواهی تایید آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

اولین تلفن همراهی که از پروژه تانگو گوگل استفاده می کند Phab 2 Pro نام دارد که کمپانی لنوو مسئولیت تولید آن را بر عهده دارد و حالا سازمان رگولاتوری چین، TENAA گواهی تایید آن را صادر کرده است.

چند ماه پیش بود که لنوو با رونمایی از این تلفن همراه بسیاری را شگفت زده کرد. Phab 2 Pro به وسیله سه دوربینی که دارد قادر است محیط را به شکلی متفاوت نسبت به دیگر دستگاه های همراه دیده و قابلیت های شگفت انگیزی را ایجاد کند.

Untitled1

ورژن چینی Phab 2 Pro تفاوت خاصی با مدل عرضه شده در ایالات متحده آمریکا ندارد، یعنی از نمایشگری 6.4 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 بهره می برد و در زیر نمایشگر یک چیپست اسنپدراگون 652، رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی را خواهیم داشت. به جز دوربین 16 مگاپیکسلی یک دوربین برای تشخیص عمق و یک دوربین هم برای تشخیص حرکات تعبیه شده است.

در قسمت جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته که برای تصاویر سلفی کاملا مناسب است. یک باتری 4050 میلی آمپر ساعتی نیز تضمین می کند که تلفن مدت قابل قبولی کارایی خواهد داشت.

Phab 2 Pro ماه آینده و با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی