ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیویی از دوربین Hero 5 گوپرو با نمایشگر لمسی و طراحی متفاوت [تماشا کنید]

به تازگی ویدیوی جدیدی در وب سایت Vimeo و انجمن Reddit منتشر شده که دوربین مورد انتظار Hero 5 گو پرو را برای اولین بار به نمایش در می آورد و شبیه به یکی از همان ویدیویی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

به تازگی ویدیوی جدیدی در وب سایت Vimeo و انجمن Reddit منتشر شده که دوربین مورد انتظار Hero 5 گو پرو را برای اولین بار به نمایش در می آورد و شبیه به یکی از همان ویدیویی هایی است که معمولاً در اپلیکیشن موبایل گو پرو و با هدف آموزش قدم به قدم اتصال دوربین به اسمارت فون دیده ایم.

اگرچه ویدیوی منتشر شده تنها 9 ثانیه به طول می انجامد و صرفاً بخش پشتی دوربین را نشان می دهد، اما با در نظرگیری اطلاعات بسیار کمی که از Hero 5 در دست است، هنوز هم می توان نکات جالب توجهی را از آن استخراج کرد.

پیش از هر چیز به نظر می رسد بخش پشتی دوربین به یک نمایشگر لمسی مجهز شده و این می تواند به معنای حذف Bus Connector باشد؛ این بخش در واقع درگاهی است که امکان اتصال باتری های اضافه، نمایشگرهای LCD و دیگر تجهیزات جانبی به مدل های قبلی گوپرو را فراهم می آورد.

همانطور که گفته شد، ویدیوی مورد اشاره تنها بخش پشتی دیوایس را نمایش می دهد، با این حال می توان تا حدودی از شکل و شمایل کلی آن باخبر شد. دکمه «ضبط» اندکی بالاتر از سابق قرار گرفته و لبه های دوربین گرد شده اند که طراحی آن را به مدل بزرگ دوربین Session نزدیک می کند.

منوی نمایش داده شده در ویدیو هم مقداری با منوی فعلی دوربین های Hero 4 گو پرو متفاوت است. در واقع به نظر می رسد که رابط کاربری حالا شکلی ساده تر به خود گرفته و برای استفاده با نمایشگر لمسی بهینه شده است. ردیفی از تنظیمات سریع را هم می توان مشاهده کرد که در آنها، امکان تغییر فریم ریت، حالت فیلم برداری و رزلوشن مهیا شده است. ناگفته نماند که در بخشی از ویدیو، گزینه ای به نام GoPro Sniper نیز به چشم می خورد که البته نام تجاری آن هیچگاه از سوی گوپرو ثبت نشده؛ بنابراین شاید GoPro Sniper فعلاً اسم رمز پروژه ای دیگر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی