ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش موبایل وان پلاس 3 به مدت بیش از یک ماه در 24 کشور جهان متوقف می شود

تلفن هوشمند وان پلاس 3 تا به امروز، سریع ترین و بیشترین فروش را در میان موبایل های کمپانی وان پلاس داشته است که خبری بسیار خوب برای چینی ها به حساب می آید. با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

تلفن هوشمند وان پلاس 3 تا به امروز، سریع ترین و بیشترین فروش را در میان موبایل های کمپانی وان پلاس داشته است که خبری بسیار خوب برای چینی ها به حساب می آید. با کنار گذاشتن سیستم دعوت نامه ای برای خرید، وان پلاس 3 حالا با صلابت بیشتری نسبت به پیشینیانش به کار خود ادامه می دهد و ظاهراً همین مسئله سبب شده تا دستگاه های موجود در بازار برخی از کشورها به پایان برسد.

در همین راستا، کمپانی وان پلاس اعلام کرده که موجودی برخی از کشورهای اروپایی به پایان رسیده و به همین جهت، فروش وان پلاس 3 را از روز 29 مرداد ماه تا 21 شهریور ماه در 24 کشور جهان متوقف خواهد کرد. از جمله این کشورها می توان به اتریش، بلژیک، جمهوری چک، فرانسه، یونان، ایتالیا و اسپانیا اشاره نمود.

با وجود توقف فروش وان پلاس 3، کمپانی چینی اشاره کرده که در صورت سفارش موبایل مورد اشاره تا پیش از نهم آگوست، مشکلی در خرید پیش نخواهد آمد و طی زمانی معین، به دست خریدار خواهد رسید. «کارل پی»، یکی از موسسین وان پلاس نیز گفته که بزودی صفحه ای در وب سایت رسمی کمپانی ایجاد خواهد شد تا مردم با قرار دادن ایمیل آدرس خود در آن، از زمان فروش مجدد دیوایس وان پلاس 3 باخبر شوند.

ناگفته نماند که نگرانی در رابطه با عدم هماهنگی بین عرضه و تقاضا، دقیقاً اصلی ترین دلیلی بود که وان پلاس را طی دو سال ابتدایی فعالیتش، به ارائه سیستم مبتنی بر دعوت نامه ترغیب کرد. وان پلاس نگران بود که تقاضای بسیار زیاد برای محصولاتش با میزان تولید آن همخوانی نداشته باشد و همین امر مشکلاتی را در روند عرضه دستگاه ایجاد نماید که حالا ظاهرا این نگرانی رنگ واقعیت به خود گرفته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی