ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتای گوگل مپس با امکان قفل کردن نقشه به سمت شمال و مواردی دیگر بروزرسانی شد

نسخه بتای گوگل مپس به تازگی قابلیت های جدیدی دریافت کرده که احتمالا می رود به زودی در نسخه پایدار اپلیکیشن هم شاهد آن ها خواهیم بود. مهم ترین قابلیت های اضافه شده قفل شدن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

نسخه بتای گوگل مپس به تازگی قابلیت های جدیدی دریافت کرده که احتمالا می رود به زودی در نسخه پایدار اپلیکیشن هم شاهد آن ها خواهیم بود. مهم ترین قابلیت های اضافه شده قفل شدن نقشه به سوی شمال جغرافیایی و همچنین گزینه ای برای محافظت در برابر سوایپ های ناخواسته هستند.

Keep map north up گزینه جدیدی است که در تنظیمات مسیریابی گوگل مپس به آن دسترسی خواهید داشت. این گزینه قرار است که جایگزین قابلیت کم استفاده Tilt Map گردد.

همانطور که از نام قابلیت پیداست، با فعالسازی آن پیکان نمایانگر شمال به سوی بالای صفحه نمایش قفل خواهد شد. در این صورت دیگر موقع مسیریابی در نقشه شاهد چرخش آن نخواهید بود و می دانید که بالای صفحه همواره به شمال اشاره دارد.

قابلیت جدید دیگر محافظت در برابر سوایپ های اتفاقی است. با فعالسازی آن، حساسیت گوگل مپس نسبت به سوایپ ها را می توان اندکی پایین تر آورد تا در صورت برخورد اتفاقی نوک انگشت به نقشه شاهد واکنش سریع اپلیکیشن و باز کردن منطقه ای که مد نظرتان نیست نباشید.

قابلیت دیگری که البته هنوز در نسخه بتا عرضه نشده اما آثارش را می توان در کدنویسی های اپلیکیشن مشاهده کرد، ابزاری است که می تواند میزان سختی پیدا کردن جای پارک در مقصدی که هنوز به آن نرسیده اید را برای شما مشخص کند.

به نظر می رسد که گوگل مپس با این قابلیت می تواند با دریافت داده ها به صورت لحظه ای، احتمال یافتن جای پارک را به سه شکل آسان، متوسط و دشوار به شما اطلاع رسانی کند. برای امتحان قابلیت های ذکر شده می توانید همین حالا نسخه بتای گوگل مپس را از پلی استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ایمان Asgharpour
    ایمان Asgharpour | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    بهترین سایجیک بود که خیلی وقته اپدیت نشده و صرفا چون این بروزه و ترافیک رو نشون میده ازش استفاده میکنم در کل از لحاظ هوش مصنوعی گوگل مپ افتضاحه

  • bahador hasanzadeh
    bahador hasanzadeh | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی بده که دانلود نقشه آفلاینش برای ایران بسته شده.بسیار برنامه خوبیه ولی این کارش واسم یه توهینه.

مطالب پیشنهادی