ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اظهار پشیمانی سامسونگ به خاطر عدم عرضه نوت 5 به بازار اروپا

طی سال گذشته میلادی که سامسونگ از موبایل پرچمدار گلکسی نوت 5 رونمایی کرد، در تصمیمی دور از انتظار خبر از عدم عرضه آن در خاک اروپا داد. با وجود آن که دائماً شایعات مختلفی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

طی سال گذشته میلادی که سامسونگ از موبایل پرچمدار گلکسی نوت 5 رونمایی کرد، در تصمیمی دور از انتظار خبر از عدم عرضه آن در خاک اروپا داد. با وجود آن که دائماً شایعات مختلفی از عرضه نوت 5 در اروپا به گوش می رسید و حتی کمپین های جمع آوری امضا با بیش از 10 هزار مشارکت کننده برای منصرف کردن این شرکت از تصمیمش به راه افتاد، اما کره ای ها باز هم کَمکاری کردند و توجهی به این قاره نشان ندادند.

اما حالا به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا این مشکل را برطرف کند. در همین راستا، طی مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 در لندن، David Lowes، مدیر ارشد تبلیغاتی شرکت یاد شده وارد صحنه شد و گفت کمپانی متبوعش به خوبی درک می کند که با عدم عرضه نوت 5 در این قاره، «مشتریان وفادار خود را ناامید کرده است.»

وی سخنان خود را با اشاره به کمپین جمع آوری امضای سال گذشته ادامه داد و گفت: «هیچ موبایلی به ذهنم نمی رسد که تا به حال با کمپینی برای بازگشت به منطقه ای خاص مواجه شده باشد.» وی همچنین خاطر نشان کرد که این کمپین جمع آوری امضا نشان داد اروپایی های واقعاً به اسمارت فون های خانواده نوت علاقه مند هستند.

Lowes طی سخنرانی خود اعلام کرده که گلکسی نوت 7 در تاریخ 2 سپتامبر (12 شهریور ماه) وارد خاک اروپا خواهد شد و امکان پیش خرید آن نیز از تاریخ 16 آگوست (یا 26 مرداد ماه) مهیا می گردد. ناگفته نماند افرادی که زودتر از سایرین نسبت به پیش خرید نوت 7 در اروپا اقدام کنند، می توانند دستگاه خود را سه روز پیش از عرضه رسمی دریافت نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    احتمالا دلیل عدم فروش نوت ۵ در اروپا اول به این دلیل بوده که اشتیاق تعداد زیادی از مردم اروپا برای این گوشی رو در نتیجه ی واکنششون نشون بده و درضمن عطش اونا رو بعد از معرفی نسل جدید نوت نسبت به این گوشی بیشتر کنه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی