ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی جدیدی از ماکت مدل آبی رنگ آیفون 7 پلاس [تماشا کنید]

به تازگی ویدیوی جدیدی از آیفون 7 پلاس در شبکه های اجتماعی منتشر شده که ظاهراً از نسخه ماکت و پیش نمایش آن به دست آمده و شکل و شمایل دستگاه نهایی را به نمایش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

به تازگی ویدیوی جدیدی از آیفون 7 پلاس در شبکه های اجتماعی منتشر شده که ظاهراً از نسخه ماکت و پیش نمایش آن به دست آمده و شکل و شمایل دستگاه نهایی را به نمایش نمی گذارد. البته این بدان معنا نیست که آیفون 7 پلاس، در نهایت از طراحی قابل مشاهده در ویدیو بهره نمی برد، اما در مجموع ویدیوی مورد اشاره لزوماً به بسیاری از سوالات اساسی کاربران پاسخ نخواهد داد. در واقع اکثر نکاتی که در این ویدیو مشاهده می شود، پیش تر از طریق تصاویر و رندرهای مختلف فاش شده بودند.

یکی از مسائلی که پیش از این تنها شایعه آن را شنیده بودیم و فرصتی پیش نیامده بود تا از نزدیک مشاهده اش کنیم، رنگ آبی در نظر گرفته شده برای آیفون های جدید است. از سوی دیگر، ماژول دوربین دوگانه را نیز می توان به وضوح در بخش پشتی دستگاه مشاهده نمود که گفته می شود به دو لنز 12 مگاپیکسلی تجهیز شده است؛ ضمناً یکی از آنها از قابلیت لرزشگیر تصویر بهره می برد و دیگری از زوم اپتیکال.

در ادامه، می توان مشاهده کرد که خطوط آنتن به بخش های بالایی و پایینی موبایل منتقل شده اند و البته، خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون هم نیست. ویدیوی ماکت آیفون 7 پلاس، اسمارت کانکتور را نیز به نمایش می گذارد که پیش از این در شایعات و گزارش ها، اشاره ای به آن شده بود. در مقام توضیح باید گفت که اسمارت کانکتور در آیپد پرو، به دارندگان اجازه می داد تا اسمارت کیبورد را به صورت بی سیم به تبلت خود متصل سازند و تبادل اطلاعات و برق رسانی مورد نیاز، از طریق آهن رباهای تعبیه شده روی دو دیوایس صورت می گیرد.

حالا قرار گرفتن اسمارت کانکتور روی ماکت آیفون 7 پلاس نشان می دهد که احتمالاً شاهد عرضه کیبورد فیزیکی QWERTY هم از سوی اهالی کوپرتینو خواهیم بود. ناگفته نماند که بنابر گزارش های ماه گذشته میلادی، اپل در قرار دادن اسمارت کانکتور روی آیفون 7 پلاس ناکام مانده و آن را به کلی از دستگاه حذف نموده، اما ویدیوی جدید، این مسئله را به کلی نقض می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی