ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسمارت کیبورد برای آیپد پرو
تکنولوژی

اپل فروش نسخه جهانی اسمارت کیبورد آیپد پرو را آغاز کرد

حدود ۹ ماهی هست که از رونمایی آیپد پروی اپل، به عنوان کامل ترین و قدرتمندترین تبلت این شرکت، می گذرد و حالا اهالی کوپرتینو بالاخره رضایت دادند تا نسخه بین المللی اسمارت کیبورد این محصول را نیز عرضه نمایند. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

حدود ۹ ماهی هست که از رونمایی آیپد پروی اپل، به عنوان کامل ترین و قدرتمندترین تبلت این شرکت، می گذرد و حالا اهالی کوپرتینو بالاخره رضایت دادند تا نسخه بین المللی اسمارت کیبورد این محصول را نیز عرضه نمایند.

این کیبورد بسیار باریک و زیبا تا به امروز تنها با حروف انگلیسی در دسترس بود، اما از این پس می توان اسمارت کیبورد را با زبان های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی و کره ای نیز خریداری نمود. ضمن این که حالا نسخه کوچکتر آن برای آیپد پروی ۹.۷ اینچی نیز در همین زبان ها قابل خریداری است.

عرضه کیبورد جدید با زبان های مختلف به این معنی است که ساکنان کشورهای هدف حالا می توانند از میان نسخه انگلیسی و نسخه مختص کشور خود، یکی را از طریق وبسایت اپل یا فروشگاه های فیزیکی آن تهیه نمایند. قیمت اسمارت کیبورد مناسب آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی در خاک ایالات متحده ۱۶۹ دلار و قیمت نسخه کوچکتر آن ۱۴۹ دلار تعیین شده است.

این ابزار به جای بلوتوث، از طریق رابط اختصاصی اسمارت کانکتور به آیپد پروی شما متصل می شود، بنابراین دیگر نیاز به ابزار شارژ جداگانه ندارد. جنس بدنه آن از سیلیکون بادوام بوده و دکمه هایش در مقابل نفوذ آب مقاوم هستند.

لازم به یادآوری است که اسمارت کیبورد تنها می تواند از نمایشگر آیپد شما محافظت کند، بنابراین لازم است برای حفاظت بیشتر از یک کیس جداگانه استفاده نمایید. کیس های سیلیکونی ساخت اپل در ۱۲ رنگ مختلف و با قیمت ۶۹ دلار به فروش می رسند. البته کیبورد مورد بحث تنها در رنگ خاکستری در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    کلا اپل دزد سر گردنست میتونست یه بخش کاوری هم به کیبورد اضافه کنه!

مطالب پیشنهادی