ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصاویری جدید از شیائومی ردمی ۴
تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه از موبایل شیائومی ردمی ۴؛ خبری از دکمه فیزیکی هوم نیست

برند ردمی شرکت شیائومی از سال ۲۰۱۳ معرفی شد و تا به امروز بیش از ۱۱۰ میلیون موبایل مختلف با این نام روانه بازار شده است. شیائومی در سال جاری چندین مدل متنوع از تلفن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

برند ردمی شرکت شیائومی از سال ۲۰۱۳ معرفی شد و تا به امروز بیش از ۱۱۰ میلیون موبایل مختلف با این نام روانه بازار شده است. شیائومی در سال جاری چندین مدل متنوع از تلفن های هوشمند سری ردمی را معرفی و روانه بازار نموده و حالا قصد دارد تا پیش از پایان سال باز هم ردمی های جدیدی را به سبد محصولات خود بیافزاید. یکی از محصولات پیش رو، ردمی ۴ خواهد بود که به تازگی تصاویری جدیدی از آن در فضای اینترنت منتشر شده. تصاویری که نشان می دهد این موبایل فاقد دکمه فیزیکی هوم خواهد بود.

ردمی ۳ در ماه ژانویه ۲۰۱۶ پای به میدان رقابت گذاشت و حالا در شرایطی که تنها ۷ ماه از عمر آن می گذرد، به نظر می آید چینی ها قصد دارند آن را با نیرویی تازه نفس جایگزین نمایند.

از روی تصاویر منتشر شده می توان فهمید که ردمی ۴ نیز از بدنه ای فلزی برخوردار بوده و نمایشگر آن دارای کمی انحنا (2.5D) است. حسگر اثر انگشت در بدنه پشتی این میان رده جا خوش کرده و سه دکمه خازنی در پایین نمایشگر جای گرفته اند. این ها ویژگی هایی هستند که ما در اکثر قریب به اتفاق موبایل های این خانواده شاهد آن هستیم.

اگر بتوان به شنیده های گذشته اطمینان کرد، موبایل شیائومی ردمی ۴ با چیپ مجتمع هشت هسته ای Helio P10، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه اندروید مارشملو روانه بازار خواهد شد. ضمن این که به مانند سایر محصولات این کمپانی، لانچر اختصاصی MIUI هم در این محصول تازه حضور خواهد داشت.

به طور قطع قیمت ارزان موبایل های سری ردمی کمپانی شیائومی یکی از دلایل رقم زدن فروش بالای این سری از محصولات بوده است و ردمی ۴ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. بر طبق شنیده ها این محصول با قیمتی حدود ۱۰۰ دلار به پیشخوان فروشگاه ها راه خواهد یافت، گرچه زمان این رویداد فعلاً مشخص نیست.

Xiaomi-Redmi-4-leak_2 Xiaomi-Redmi-4-leak_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سامان جعفری
    سامان جعفری | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    طراحی بدون دکمش رو بیشتر میپسندم تا با دکمه ی فیزیکی !

  • qwerty
    qwerty | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    زیبا نیست اصلا

مطالب پیشنهادی