ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرویس Dropbox Paper از امروز به شکل نسخه بتای عمومی برای همگان در دسترس است

سرویس آنلاین ساخت و ویرایش اسناد Dropbox Paper، از امروز به همراه اپلیکیشن های iOS و اندروید خود در فاز بتای عمومی قرار گرفته تا کلیه کاربران این سرویس فضای ابری پرطرفدار فرصت تجربه امکانات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

سرویس آنلاین ساخت و ویرایش اسناد Dropbox Paper، از امروز به همراه اپلیکیشن های iOS و اندروید خود در فاز بتای عمومی قرار گرفته تا کلیه کاربران این سرویس فضای ابری پرطرفدار فرصت تجربه امکانات آن را داشته باشند.

بتای عمومی بدان معناست که دیگر خبری از فهرست انتظار نیست، بنابراین کلیه کاربران دراپ باکس می توانند در برنامه تست آن ثبت نام کنند. به گفته دراپ باکس کاربران Paper تاکنون بیش از یک میلیون فایل سند را با استفاده از آن ایجاد کرده اند.

تیم دراپ باکس با انتشار بیانیه ای در این خصوص اذعان داشته که از این تعداد قابل توجه از فایل های ایجاد شده در Paper، توانسته بازخوردهای بسیار خوبی بگیرد و با این اطلاعات قابلیت های این سرویس را از جنبه های مختلف ارتقا دهد.

در نسخه بتای عمومی منتشر شده شاهد جدول ها و گالری تصاویر بهتر، اعلان های اختصاصی برای نسخه های دسکتاپ، تحت وب و موبایل و همچنین یک جستجوگر درون برنامه ای قدرتمند برای یافتن سریع اسناد مورد نیازتان خواهید بود.

نسخه های iOS و اندروید Paper نیز هنوز در فاز بتا قرار دارند، اما تجربه کاملی از این سرویس و مشابه نسخه دسکتاپ و تحت وب به کاربر ارائه می کنند.

برای آزمایش قابلیت های سرویس Paper در ابتدا لازم است که با مراجعه به این لینک، در برنامه بتا ثبت نام کرده و سپس اپلیکیشن های آن برای iOS و اندروید را از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    اول مقاله بهتر نبود اول در مورد دراپ باکس توضیح بدین که ‌چی هست؟؟

مطالب پیشنهادی