ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی گجت های معرفی نشده و آینده نگرانه اش را در معرض دید عموم قرار می دهد

کمپانی سونی که در ماه فوریه مقر خود در شهر نیویورک را تغییر داد و به پارک مدیسون اسکوئر منتقل نمود، قصد دارد در روز سه شنبه هفته پیش رو، درهای ساختمان جدیدش تحت نام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

کمپانی سونی که در ماه فوریه مقر خود در شهر نیویورک را تغییر داد و به پارک مدیسون اسکوئر منتقل نمود، قصد دارد در روز سه شنبه هفته پیش رو، درهای ساختمان جدیدش تحت نام Sony Square NYC را به روی عموم بار کرده و ضمن نمایش آخرین گجت ها و دیوایس های خود، برنامه ها و تکنولوژی های آینده نگرانه خود را به مردم نشان دهد.

به گفته «استیون فولد» (Steven Fuld)، نایب رییس بخش تبلیغات سونی، این رویداد در قالب «اتاقی برای تجربه کامل یک برند» خواهد بود اما فلسفه پشت آن بسیار عمیق تر از یک حرکت تبلیغاتی ساده است.

وی توضیح می دهد: «در آن جا قطعاً محصولاتی خواهد بود که همین حالا در بازار حضور دارند، و محصولاتی نیز خواهد بود که فعلاً در فاز نوآوری به سر می برند و برای عرضه آماده نیستند. و ما قطعاً به دنبال بازخوردهای مخاطبان در رابطه با کاری که انجام می دهیم هستیم، این که آنها چه فکری در رابطه با آنها می کنند و چطور می توان بهبودشان داد.»

به گفته فولد، مقر جدید سونی به گونه ای طراحی شده که می توان به راحتی آن را دستخوش تغییر کرد. برای مثال پنل های قابل حرکت در حال حاضر در بخش پشتی ساختمان قرار دارند و تصاویر ثبت شده با دوربین های سونی را به نمایش در می آورند تا مشتریان از پتانسیل های آنان و تصاویری که می توان به کمک شان ثبت نمود با خبر شوند.

sony_space_nyc_02-720x720

در همین حال، مجموعه ای از مانیتورهای تخت زیر این پنل ها قرار گرفته اند که آخرین محصولات سرگرمی محور سونی، مانند فیلم ها، بازی های ویدیویی، موزیک ویدیوها و چیزهایی از این دست را پخش می کنند.

طی رویداد هفته آینده سونی، قرار است فضای جلویی ساختمان، به محیطی برای مشاهده و تجربه تجهیزات آزمایشی و نوآورانه سونی تبدیل شود. برای مثال مراجعه کنندگان می توانند نوعی گردنبند با قابلیت پخش موزیک را مورد آزمایش قرار دهند که در حال حاضر با نام «پروژه N» شناخته می شود و طی برنامه «Future Lab» سونی ساخته شده است. لازم به ذکر است که این گردنبند پیش تر در همایش ما مه Wearable World به نمایش درآمده بود اما فعلاً به بازار عرضه نمی شود.

همانطور که گفته شد، محصولات فعلی سونی هم در این رویداد در دسترس قرار می گیرند و هدف اصلی آن است تا به مشتریان یادآوری شود چه کارهایی می توانند با گجت های سونی به انجام رسانند. برای مثال عکاسان و هنرمندان می توانند با دسترسی یک روزه به مجموعه دوربین ها و لنزهای سونی، از قابلیت های آنان باخبر شوند.

در نهایت ناگفته نماند که گیمرها هم می توانند در این رویداد سهمی داشته باشند و امکان بررسی و تست هدست واقعیت مجازی پلی استیشن فراهم خواهد آمد. در واقع چند بازی ویدیویی معرفی شده مانند The London Heist نیز در این رویداد قرار گرفته اند و می توان به صورت تمام و کمال آنها را تجربه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حامد
    حامد | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    درود بر غول ژاپنی سونی ♥

  • ناصر
    ناصر | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    افرین سونی عالیه

مطالب پیشنهادی