ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت LeEco از سه اسمارت تی وی جدید در هند پرده برداشت

LeEco  شرکتی است که فعالیت هایش شباهت زیادی به شیائومی دارد؛ یک کمپانی مستقر در چین که دوست دارد به هر حوزه ای ورود پیدا کند و همه جور محصولی را در اختیار کاربرانش قرار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

LeEco  شرکتی است که فعالیت هایش شباهت زیادی به شیائومی دارد؛ یک کمپانی مستقر در چین که دوست دارد به هر حوزه ای ورود پیدا کند و همه جور محصولی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

این شرکت سال قبل اسمارت فون را به سبد کالاهایش اضافه کرد و در ادامه تلفن های هوشمند و شماری تلویزیون را هم به این مجموعه افزود و در حالی که انتظار می رفت به همین زودی ها نسل تازه ای از تلویزیون های هوشمندش را معرفی کند از سه دستگاه جدید در این گروه پرده برداشت: LeEco Super3 X55، Super3 X65 و در نهایت Super3 Max65.

محض اطلاع شما باید بگوییم که این کمپانی پیشتر دو اسمارت تی وی با نمایشگر خمیده را هم معرفی کرده بود که Super Max55 Curved و Max65 Curved نام داشتند.

اما باز گردیم به محصولات تازه معرفی شده: کوچک ترین دستگاه در این گروه Super3 X55 نام دارد که به یک پنل 55 اینچی 4K (با رزلوشن 3840 در 2160 پیکسل) مجهز شده و در کنار این دو گیگابایت رم DDR3 و 46 گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.0 دارد.

این تلویزیون یک چیپست چهار هسته ای Mstar 6A928 با سرعت کلاک 1.7 گیگاهرتز را یدک می کشد و از پردازنده گرافیکی Mali-T760 بهره می گیرد. اندروید آبنبات چوبی (نسخه 5.0) از قبل روی این محصول بارگذاری شده که آن نیز به رابط کاربری EUI 5.5 TV UI مزین گردیده. از دیگر امکانات این دستگاه می توان به سه پورت HDMI 2.0، دو پورت  USB 3.0و یک پورت  USB 2.0، درگاه کارت حافظه اس دی، ورودی VGA و اترنت اشاره نمود که در کنار خروجی صدای دالبی مجموعه ای یکپارچه را ایجاد کرده اند.

مدل Super3 X65 یک نمایشگر 64.53 اینجی 4K (با رزلوشن 3840 در 2160 پیکسل) را در خود جای داده و از همان چیپست دستگاه ذکر شده قبلی بهره می برد. این محصول برخلاف برادر کوچک ترش سه گیگابایت رم DDR3  دارد، با این همه حافظه داخلی اش تغییری نداشته است. اندروید آبنبات چوبی(نسخه 5.0) از قبل روی این محصول بارگذاری شده که آن نیز به رابط کاربری EUI 5.5 TV UI مزین گردیده.

سخت افزار و نرم افزار صوتی این دستگاه هم مانند مدل قبلی است و دقیقا همان پورت ها برای این مدل در نظر گرفته شده اند. آخرین دستگاه در این لیست که البته قدرتمندترینشان هم هست Super3 Max65 نام دارد  که از یک پنل سه بعدی 64.53 اینچی 4K بهره می گیرد و سه گیگابایت رم DDR3  و  46گیگابایت حافظه داخلی و همان چیپست دو مدل قبلی بهره می برد.

این تلویزیون صدای استریوی 2.1 کاناله 40 واتی تولید می کند و نسل چهارم سیستم صوتی مجیک، تکنولوژی Dolby Audio و DTS Premium Sound را برای کاربرانش به ارمغان می آورد.

قیمت این دستگاه ها که هر سه نیز در هند معرفی شده اند به ترتیب (از مدل کوچک تر به بزرگ تر) 893، 1490 و 2237 دلار اعلام شده و از تاریخ 20 مردادماه نیز قابل خرید خواهند بود.

LeEco-Super3-Max65_1 LeEco-Super3-X65_1 (1) LeEco-Super3-X65_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    اینا که هوشمندش کردن چرا از اندروید ۵ استفاده کردن؟ مگه خود گوگل بعد از اندروید شش یک نسخه مخصوص تلویزیون نساخته بود؟ ?

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    چرا توی تصاویر روی تی وی ها نوشته LeTv؟
    واسه تی وی از این برند استفاده میکنه یا ...؟ داستان چیه؟

مطالب پیشنهادی