ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عضو دیگر سری موبایل های اکس ال‌جی به ایران می‌آید

موبایل های سری اکس ال جی اوایل امسال معرفی شدند و دو عضو اصلی آن اکس اسکرین و اکس کم نام دارند که هر یک در حوزه ای خاص سرآمدند؛ مدل اول نمایشگری فوق العاده را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

موبایل های سری اکس ال جی اوایل امسال معرفی شدند و دو عضو اصلی آن اکس اسکرین و اکس کم نام دارند که هر یک در حوزه ای خاص سرآمدند؛ مدل اول نمایشگری فوق العاده را در دل خود جای داده و نسخه دیگر همانطور که از نامش بر می آید دوربینی بی نظیر دارد.

حالا طبق بیانیه خبری دفتر رسمی این شرکت در  ایران، مدل اکس کم به زودی وارد بازار کشور می شود که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب می کنیم.

شرکت ال‌ جی الکترونیکس ایران ، بزودی عرضه تلفن‌ هوشمند دیگری از سری X به اسم ال‌ جی X Cam که مجهز به امکانات پیشرفته موجود در مدل‌ های پرچمدار است، را آغاز می‌کند. سری X ال‌ جی برای آنهایی طراحی شده است که می‌ خواهند موبایل شان از امکانات منحصر به‌ فردی نظیر دو دوربین و یا صفحه‌نمایش دوم برخوردار باشد. ال‌جی X Cam مانند G5 در کنار لنز اصلی خود از لنز واید (عریض) ۱۲۰ درجه نیز بهره می‌برد. دوربین اول با لنز ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دوم با زاویه واید در پشت X Cam میدان دید عریضی نظیر چشم انسان را ارائه می‌دهد.

ال‌جی X Cam از قابلیت Pop-out Picture برخوردار است؛ یعنی دو تصویری که با لنزهای واید و استاندارد ثبت می‌شوند را با هم ادغام می‌کند و در نهایت یک تصویر کامل را به نمایش می‌ گذارد. این تلفن هوشمند ازقابلیت تصویر متحرک Animated Photo و Panorama  Viewنیز برخوردار است. همچنین با قابلیت Signature نیز می‌توان بعد از ثبت تصویر به آن زیرنویس اضافه کرد.

به لطف طراحی یکپارچه و شیشه سه‌ بعدی خم‌شو، ال‌جی X Cam از بدنه منحنی شگفت‌ انگیزی با ضخامت ۵٫۲ میلی‌ متر برخوردار است. بنابراین، نگه داشتن آن در دست فوق‌العاده راحت است و برخلاف موبایل های رده‌ متوسط ضخیم و سنگین، ال‌جی X Cam فقط ۱۱۸ گرم وزن دارد.

X-mach-and-X-power

ال‌جی X Screen نیز که یک ماه پیش در ایران عرضه شد از صفحه‌نمایش دوم ال‌جی برخوردار است که اولین بار در V10 ال‌جی معرفی شد.این نمایشگر همیشه ‌روشن به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات اساسی مانند زمان و تاریخ و اعلان‌ها را بدون باز کردن قفل موبایل مشاهده نمایند. این اولین تلفن هوشمند رده‌ متوسطی است که دارای این قابلیت منحصربه‌ فرد است. ظاهر X Screen با قاب فایبر گلاس شفاف پشت آن تکمیل می شود. لبه‌های منحنی در کناره های آن نیز ظاهر باشکوه و در عین حال ساده ای به آن می‌بخشد.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل مرکز ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: "نکته جذاب در مورد X Screen و X Cam این است که هر کدام یک ویژگی عالی را در بسته‌ای کامل ارائه می‌ دهد و همچنین قیمت زیادی نیز ندارند. ما از سری X به بعد تصمیم داریم بهترین دوربین و صفحه نمایش را در یک دستگاه در اختیار عموم مردم قرار دهیم؛ چیزی که قبلاٌ وجود نداشته است."

X-series

مشخصات اصلی X Screen  :

نمایشگر:  5 اینچ HD مجهز به لمس درون‌ سلولی و ۱٫۷۶ اینچ
چیپست: ۱٫۲ گیگاهرتز چهارهسته‌ای
دوربین: پشت ۱۳ مگاپیکسل/ جلو ۸ مگاپیکسل
حافظه: ٢ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت رام، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ٢۰۰ گیگابایت
باتری: ٢٣۰۰ میلی‌آمپر
سیستم عامل: اندروید ۶ مارشملو
وزن: ۱42 گرم
شبکه LTE / HSPA+ / GSM :
اتصالات: وای-فای، بلوتوث ۴٫۱، یواس‌بی
رنگ: سفید، مشکی و رزگلد

مشخصات اصلی X cam  :

نمایشگر:  5.2 اینچ HD مجهز به لمس درون‌ سلولی
تراشه: ۱٫4 گیگاهرتز چهارهسته‌ای
دوربین: پشت ۱۳ مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل لنز واید / جلو ۸ مگاپیکسل
حافظه: ٢ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت رام، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ٢۰۰ گیگابایت
باتری: ٢52۰ میلی‌آمپر
سیستم عامل: اندروید ۶ مارشملو
شبکه LTE:
اتصالات: وای-فای، بلوتوث ۴٫۱، یواس‌بی
رنگ: سفید، نقره‌ای تایتان ، طلایی و رزگلد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی