ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با ساخت برنامه تلویزیونی خود، به دنبال ترغیب مردم به استفاده از اپ استور و نرم افزارهای آن است

همانطور که احتمالا تا به امروز شنیده اید، اپل مشغول ساخت برنامه ای تلویزیونی است که فرمولی مشخص (براساس رقابت توسعه دهندگان اپلیکیشن ها بر سر مدیریت و پول) را دنبال می کند، نامی تمسخر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

همانطور که احتمالا تا به امروز شنیده اید، اپل مشغول ساخت برنامه ای تلویزیونی است که فرمولی مشخص (براساس رقابت توسعه دهندگان اپلیکیشن ها بر سر مدیریت و پول) را دنبال می کند، نامی تمسخر آمیز تحت عنوان Planet of the Apps (با اشاره به سری فیلم Planet of the Apes) برای آن برگزیده شده است و البته برخی از افراد نام آشنای صنعت هالیوود در میان دست اندرکاران آن به چشم می خورند.

اگرچه همه این مسائل، از احتمال نمایش سنتی فیلم مورد اشاره در تلویزیون حکایت دارد اما به نظر می رسد که این سریال، خط مشی متفاوتی را دنبال می کند و بیشتر در جهت تحقق اهداف اپل ساخته می شود. به بیان واضح تر، اپل می خواهد با این سریال، هیجان مردم نسبت به اکوسیستم اپلیکیشن های خود را تقویت کند.

بنابراین حتی امکان دارد که برنامه مورد اشاره، از طریق یک اپلیکیشن، اپل موزیک یا ست تاپ باکس اپل تی وی به نمایش درآید و ساخته شده تا مردم را به استفاده از اپ استور ترغیب نماید. این برنامه تبلیغاتی که در قالب نوعی سریال تلویزیونی ظاهر خواهد شد، همچنین از میزان اهمیت سرویس های اپل، برای اهالی کوپرتینو حکایت دارد.

تا جایی که می دانیم داستان برنامه تلویزیونی اپل از این قرار است: گروهی از توسعه دهندگان اپلیکیشن دچار نوعی درگیری بر سر منابع، مدیریت و در نهایت دستیابی به سرمایه ای 10 میلیون دلاری از سوی سرمایه گذاران خطرپذیر می شوند. در حال حاضر مشخص نیست که تهیه کنندگان برنامه، چه نوعی از اپلیکیشن ها را برای نمایش در داستان برگزیده اند اما احتمالاً شاهد آن دسته از اپلیکیشن هایی خواهیم بود که معمولاً محبوبیت بیشتری میان مردم دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی