ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس ۳ مینی تولید نخواهد شد
تکنولوژی

مدیرعامل وان پلاس: شایعه تولید OnePlus 3 Mini صحت ندارد

شرکت چینی وان پلاس سال خوبی را سپری می کند. پرچمدار امسال آنها، OnePlus 3، فروش موفقیت آمیزی را تجربه می کند و حتی میزان تقاضا برای آن به حدی افزایش یافته که شرکت مذکور ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

شرکت چینی وان پلاس سال خوبی را سپری می کند. پرچمدار امسال آنها، OnePlus 3، فروش موفقیت آمیزی را تجربه می کند و حتی میزان تقاضا برای آن به حدی افزایش یافته که شرکت مذکور دریافت سفارش را برای مدت قابل توجهی متوقف ساخته است. در این میان شایعات متعددی نیز به گوش می رسد که وان پلاس قصد دارد نسل دوم OnePlus X را نیز پیش از پایان سال روانه بازار سازد. اما بالاخره کارل پی، مدیرعامل وان پلاس رسماً اعلام کرد که چنین موبایلی فعلاً وجود خارجی ندارد.

پی تاکید کرد که انتشار محصولی تازه در این فاصله کوتاه منطقی نیست و آنها برای سال ۲۰۱۶ تنها روی OnePlus 3 تمرکز کرده اند.

از آن طرف اما در چند روز گذشته جدول مشخصات محصولی تازه از وان پلاس در دیتابیس بنچمارک GFXBench رویت شده بود که جز اندازه نمایشگر (۴.۶ اینچ) از باقی جهات شبیه پرچمدار امسال این شرکت بود. این خبر بسیاری را سردرگم ساخت.

با این همه کارل پی به عنوان موسس و مدیرعامل وان پلاس به سرعت واکنش نشان داد و قاطعانه چنین احتمالی را رد کرد، اما توضیحی در خصوص موبایل مرموز ۴.۶ اینچی تست شده در بنچمارک GFXBench ارائه نداد.

چنین تصمیمی از جهات مختلف منطقی به نظر می رسد. بزرگترین چالش پیش روی وان پلاس، تامین تقاضای بازار برای OnePlus 3 است تا خریداران هر چه زودتر به موبایل خود برسند. این مشکل بیش از همه برای مشتریان اروپایی پیش آمده و وان پلاس نمی خواهد با تاخیر بیش از حد به اعتباری که به دست آورده لطمه ای وارد شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Enasiri725
    Enasiri725 | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا در کنار قیمتش حرفی برای گفتن نمیزاره.رام اوکسیژن که شباهات های زیادی به اندروید خالص داره کار کردن باهاشو لذت بخش میکنه .پشتیبانی نرم افزاریش هم خیلی خوبه همیشه آخرین آپدیت از اندرویدو واسه گوشیاش منتشر میکنه کاری که تو برند های اندرویدی کمتر پیش میاد تا مشتری حداکثر ظرف ۲-۳ سال احساس به خرید گوشی جدید پیدا کنه.

مطالب پیشنهادی