ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سیستم مورد نیاز FIFA 17 مشخص شد

امسال رقابت میان دو قطب فوتبال بازی های ویدیویی جذاب تر از همیشه شده است. چون پارسال پس از حدود نیم دهه، فیفا نتوانست از دیدگاه منتقدها به پیروزی برسد و با چندین امتیاز، نتیجه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

امسال رقابت میان دو قطب فوتبال بازی های ویدیویی جذاب تر از همیشه شده است. چون پارسال پس از حدود نیم دهه، فیفا نتوانست از دیدگاه منتقدها به پیروزی برسد و با چندین امتیاز، نتیجه را به رقیب خود واگذار کرد. از سوی دیگر امسال الکترونیک آرتز تصمیم گرفته موتور ساخت فیفا را تغییر داده و یک تجربه نسل بعدی از شبیه ساز فوتبال را به بازیکن ها هدیه بدهد.

طبیعتا چنین جهشی هم نیازمند یک سیستم قدرتمند است. هم اکنون کمپانی سازنده بازی از سیستم مورد نیاز فیفا 17 پرده برداشت تا علاقه مندانی که هنوز سخت افزار رایانه خود را بهبود نداده و خواهان تجربه ای واقع گرایانه تر هستند، دست به کار شوند. بر اساس این اطلاعات، حجم بازی پنجاه گیگ بوده و خبری از پشتیبانی از دایرکت اکس 12 هم نیست. سیستم مورد نیاز و پیشنهادی فیفا 17 را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز

سیستم عامل - ویندوز 10/8.1/7 [64Bit]
ضعیف ترین کارت گرافیک - NVIDIA GTX 460 یا AMD Radeon R7 260
سی پی یو - Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz یا AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
رم - 8 گیگابایت
فضای مورد نیاز - 50 گیگابایت
دایرکت اکس - 11.0

سیستم پیشنهادی

سیستم عامل - ویندوز 10/8.1/7 [64Bit]
ضعیف ترین کارت گرافیک - NVIDIA GTX 660 یا AMD Radeon R9 270
سی پی یو - Intel i5-3550K @ 3.40GHz یا AMD FX 8150 @ 3.6GHz
رم - 8 گیگابایت
فضای مورد نیاز - 50 گیگابایت
دایرکت اکس - 11.0

فیفا 17 بیست و هفتم سپتامبر سال جاری [6 مهر] به انتشار می رسد. از سوی دیگر هم شاهد انتشار Pro Evolution Soccer 2017 در سیزدهم سپتامبر سال جاری [23 شهریور] خواهیم بود. فیفا 17 المان های جدید گوناگونی نسبت به پیشینیان خود دارد. برای نخستین بار در تاریخ سری، شاهد یک بخش داستانی هستیم که پیرامون فوتبالیستی 17 ساله با نام Alex Hunter می چرخد. او به واسطه پدربزرگ خود به فوتبال علاقه مند شد و هم اکنون در لیگ جزیره توپ می زند.

حضور کات سین ها و سیستم دیالوگ مشابه مس افکت از ویژگی های بخش داستانی فیفا 17 به شمار می روند. بد نیست بدانید پس از یک نظرسنجی میان هواداران، سرانجام Marco Reus توانست بیشترین رای را آورده و به عنوان چهره کاور جهانی بازی انتخاب شود. رقیبان او Eden Hazard ،James Rodríguez و Anthony Martial بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Mahdi Pullar
    Mahdi Pullar | ۲۳ آبان ۱۳۹۵

    سلام من فقط رم 8 گیگ هست میتونم بازیش کنم ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی