ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل جدید ورتو با نام Aster Chevron
تکنولوژی

ورتو و رونمایی از Aster Chevron؛ موبایلی 4200 دلاری از جنس پارچه و تیتانیوم

ورتو (Vertu) به عنوان یک موبایل ساز کوچک انگلیسی از سال ۱۹۹۸ تا امروز مشغول تولید موبایل های لوکس دست ساز بوده است. نوکیا در اوج اقتدار خود در آن سال ها این برند را تاسیس ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

ورتو (Vertu) به عنوان یک موبایل ساز کوچک انگلیسی از سال ۱۹۹۸ تا امروز مشغول تولید موبایل های لوکس دست ساز بوده است. نوکیا در اوج اقتدار خود در آن سال ها این برند را تاسیس کرد، اما بعدها ۹۰ درصد سهام آن را به یک گروه سرمایه گذاری خصوصی واگذار نمود و این شرکت در چند سال گذشته موبایل های گران قیمت خود را تحت سیستم عامل اندروید روانه بازار کرده است. در نهایت تمام سهام ورتو در سال گذشته به هولدینگ هنگ کنگی «Godin» منتقل شد، گرچه هنوز مقر آن در کشور انگلستان قرار دارد.

آخرین محصول این شرکت در ژانویه امسال و تحت همکاری با خودروسازی مشهور بنتلی روانه بازار شد. حالا بعد از ماه ها ورتو با محصولی جدید و البته لوکس تحت عنوان «Aster Chevron» به بازار بازگشته است.

نمایشگر ۴.۷ اینچی این موبایل ۴۲۰۰ دلاری (بیش از ۱۴ میلیون تومان) از کیفیت تمام اچ دی برخوردار بوده و با لایه ای از یاقوت کبود محافظت می شود. با پرداخت چنین رقم گزافی شما صاحب موبایلی خواهید شد که قدرتش را از چیپ مجتمع نسبتاً قدیمی اسنپدراگون ۸۰۱ با کلاک هسته های ۲.۳ گیگاهرتز می گیرد و از ۲ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

تلفن هوشمند Aster Chevron از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی بهره می برد. سنسور دوربین اصلی این موبایل ساخت کمپانی هاسلبلاد (Hasselblad) سوئد است. هاسلبلاد یکی از نام های کلاسیک و یکی از برندهای گران قیمت صنعت تولید دوربین های عکاسی دنیا به شمار می رود.

محصول جدید ورتور از یک باتری نسبتاً ضعیف ۲۲۷۵ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ بی سیم، اسپیکرهای استریو و نیز چیپ NFC برخوردار است. ضمن این که از شبکه پر سرعت 4G-LTE هم پشتیبانی می کند. (البته این پشتیبانی شامل شبکه LTE کشور آمریکا نخواهد شد.)

بدنه این موبایل لوکس ترکیبی از پارچه بسیار با کیفیت و بادوام ایتالیایی و فلز تیتانیوم است که پارچه به کار رفته در آن در سه طرح مختلف قابل سفارش است.

Aster Chevron از لحاظ قیمت نسبت به مدل قبلی سری Aster ورتو کمی ارزان تر است، اما هنوز هم قیمت ۴۲۰۰ دلاری آن از توان بیشتر مردم خارج خواهد بود. با پرداخت چنین مبلغی می توان یک آیفون، آیپد و مک بوک اپل را یکجا خریداری کرد.

Vertu-Aster-Chevron-Pink-1 Vertu-Aster-Chevron-Blue-4 Vertu-Aster-Chevron-Blue-3 Vertu-Aster-Chevron-1 Vertu-Aster-Chevron-Black-1 Vertu-Aster-Chevron-Blue-2 Vertu-Aster-Chevron-Black-2 Vertu-Aster-Chevron-Pink-2 Vertu-Aster-Chevron-Black-3 Vertu-Aster-Chevron-Pink-3 Vertu-Aster-Chevron-Black-4 Vertu-Aster-Chevron-Pink-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

    طبق معمول با یه طراحی تکراری

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی