ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ به مستطیل سبز خوش آمدید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Footcardia

info.medrick.footcardia3

چندی پیش بود که معرفی بازی ایرانی فوتکاردیا را در دیجیاتو خواندید. خبر خوب برای دارندگان سیسم عامل ویندوز آن که حالا فوتکاردیا راه خود را به این پلتفرم نیز باز کرده و کاربران این سیستم عامل نیز می توانند از انجام آن لذت کافی را ببرند.

نمی توان پر طرفدار بودن ورزش فوتبال را کتمان کرد. از این رو بسیاری از توسعه دهندگان به سراغ این ورزش رفته تا از طریق آن بتوانند طرفداران زیادی را به تولیدات خود جلب کنند. فوتکاردیا همان طور که از نامش پیداست یک بازی مهیج کارتی به شمار می رود. در فوتکاردیا به دو بخش کلی مواجه هستید. اولین بخش بازی به خارج زمین و اعمال مربیگری مربوط بوده و بخش دوم نیز جریانات داخل زمین را دنبال می کند.

همانند دیگر بازی های این سبک، در ابتدای بازی تعدادی کارت از بازیکنان مختلف همراه با قدرت های گوناگون در اختیارتان قرار می گیرد. در جریان بازی باید از این کارت ها استفاده کرده و لحظه به لحظه خود را قویتر کنید. اگر به ورزش فوتبال علاقه مند بوده و عاشق بازی های کارتی هستید در این آخر هفته ی گرم تابستان فوتکاردیا که محصول یک توسعه دهنده ی ایرانی است، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

Footcardia

Footcardia

سازنده: Yara Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و ویندوز فون حجم: 56.8 / 57.96 مگابایت زبان:

Big Bang Racing

com-

این روز ها بازی های سبک موتور سواری دو بعدی طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. اگر بخواهیم یکی از موفق ترین بازی ها در این سبک را نام ببریم مطمئناً عنوان Trial Fusion محصول کمپانی یوبیسافت مورد شاخصی به نظر می رسد. در همین راستا استودیوی بازی سازی Traplight نیز اقدام به عرضه ی عنوان بیگ بنگ ریسینگ کرده است.

تمام ذهنیتی که از بازی تریالز فیوژن دارید را دور بریزید. عنوان بیگ بنگ ریسینگ یک عنوان موتور سواری دو بعدی آن هم از نوع کارتونی و کژوال است. در جدیدترین ساخته ی ترپ لایت قادر هستید در بیش از 1000 مرحله ی متنوع به ایفای نقش پرداخته و از میان 10 ها موتور مختلف یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

ویژگی های بیگ بنگ ریسینگ به همین جا ختم نمی شود؛ اگر مایل هستید می توانید مراحل شخصی سازی شده ی خود را بسازید. این بخش به اشتراک گذاری مراحل ساخته شده با دیگر بازیکنان می تواند یکی از جذاب ترین ویژگی هایی باشد که تا به حال در یک بازی مشاهده کرده اید. همچنین اگر روند بازی برایتان تکراری شد، کافیست به بخش آنلاین رفته و دیگر بازیکنان سراسر جهان را به مبارزه دعوت کنید.

Big Bang Racing

Big Bang Racing

سازنده: Traplight Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 117 / 78 مگابایت زبان:

MOBIUS FINAL FANTASY

com- (3)

اگر خاطرتان باشد در هفت سنگ چند هفته ی گذشته بود که یکی از عناوین سری فاینال فانتزی به نام FINAL FANTASY BRAVE EXVIUS را برایتان معرفی کردیم. این هفته نیز قصد داریم عنوانی دیگر از این فرانچایز به نام MOBIUS FINAL FANTASY را به شما پیشنهاد دهیم.

مبیوس فاینال فانتزی یک نقش آفرینی سوم شخص بوده و قرار است ما را به جزیره ای دور افتاده ببرد که در آن باید در فضایی فانتزی با نیروهای تاریکی به مبارزه بپردازیم. داستان بازی توسط Kazushige Nojima نویسنده ی داستان نسخه های 7 و 10 تدارک دیده شده است. داستانی عمیق و گیرا که طبق گفته ی منتقدان، با شروع بازی دل کندن از آن سخت می شود.

در آخرین ساخته ی اسکوئر انیکس برای دیوایس های همراه قابلیت شخصی سازی کاراکتر خود و همچنین انتخاب کلاس مورد علاقه تان را خواهید داشت. مبیوس فاینال فانتزی دارای گرافیک بصری قابل توجهی است و قصد دارد در طی چند قسمت همراه با حوادث متفرقه، تجربه ای دل نشین و لذت بخش را برای شما رقم بزند.

MOBIUS FINAL FANTASY

MOBIUS FINAL FANTASY

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84.1/ 39 مگابایت زبان:

Severed

screen520x924

استودیوی DrinkBox Studios سازنده ی عنوان بسیار زیبای Guacamelee حالا دست به عرضه ی جدیدترین بازی خود به نام Served برای دیوایس های همراه زده است. در دید اول شاید ظاهر بازی به شدت به دیگر ساخته ی استودیوی درینک باکس شباهت داشته باشد اما باید بگوییم روند گیم پلی این بازی بسیار متفاوت از گواکملی است.

Severed یک ماجراجویی فانتزی همراه با المان های اکشن است که در دید اول شخص دنبال شده و در آن هدایت کاراکتری مؤنث به نام ساشا را در اختیار دارید. در این بازی ساشا باید با کمک قابلیت های تدافعی و تهاجمی ای که در اختیار دارد خیل عظیم دشمنان را از سر راه بردارد و بدین طریق موارد بیشتری را به زره خود اضافه کند.

علاوه بر این قادر هستید با بدست آوردن امتیاز و استفاده از درخت مهارت موارد جدیدی را آزاد و از آن ها برای پیش روی در بازی استفاده کنید. Severed آخرین بازی استودیوی درینک باکس، خالق گواکملی است که حالا برای دیوایس های همراه کمپانی اپل بهینه شده و برای اجرای آن به نسخه ی 9 و یا بالاتر سیستم عامل iOS نیاز دارید.

Severed

Severed

سازنده: DrinkBox Studios قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 214 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی