ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا z پلی
تکنولوژی

یکبار دیگر تصاویری جدید از موبایل Moto Z Play موتورولا منتشر شد

روز گذشته بود که برایتان نوشتیم موبایل Moto Z Play موتورولا گواهی رگولاتور چینی TENAA را دریافت کرده است. حالا به تازگی تصاویر جدیدی از Moto Z Play منتشر شده که ما را بیش از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

روز گذشته بود که برایتان نوشتیم موبایل Moto Z Play موتورولا گواهی رگولاتور چینی TENAA را دریافت کرده است. حالا به تازگی تصاویر جدیدی از Moto Z Play منتشر شده که ما را بیش از پیش با شکل و شمایل کلی آن آشنا می سازد.

همانطور که احتمالاً از پیش می دانید، موبایل های Moto Z و Moto Z Force موتورولا از ماژول هایی به نام Moto Mods پشتیبانی می کنند که با قرار گرفتن روی بدنه دستگاه به عنوان قاب پشتی آن، امکانات جدیدی به اسمارت فون های مورد اشاره می افزایند. در حالی که هنوز مشخص نیست آیا Moto Z Play هم از این ماژول ها پشتیبانی می کند یا خیر، با توجه به تصاویر می توان گفت Z Play حداقل از یک قابلیت برخوردار است که دو موبایل دیگر فاقد آن هستند: جک هدفون 3.5 میلی متری.

New-pictures-of-the-Motorola-Moto-Z-Play.jpg copy

موبایل Moto Z Play به یک نمایشگر امولد 5.5 اینچی با رزولوشن 1080x1920 مجهز شده. زیر بدنه آن یک چیپست اسنپدراگون 625، متشکل از پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 به چشم می خورد. از دیگر مشخصات دستگاه هم می توان به سه گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره نمود.

ضمناً براساس لیست منتظر شده از سوی TENAA، باتری دستگاه بین 3300 تا 3510 میلی آمپر ساعت خواهد بود. ناگفته نماند که قیمت Moto Z Play و تاریخ رونمایی رسمی از آن کماکان نامشخص باقی مانده است؛ با این همه بعید به نظر می رسد که دیگر لازم باشد مدت زیادی منتظر بمانیم.

New-pictures-of-the-Motorola-Moto-Z-Play.jpg2 copy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • BVB
    BVB | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی طراحیش عالیه، برآمدگی دوربین قشنگ ترش هم کرده. اینو میگن طراحی. خصوصا منحنی های گوشه‌هاش عالیه.

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

      عجیبه که شما با این سبک برآمدگی دوربین، که مربوط میشه به طراحی گوشی های چینی قدیمی اینقدر حال کردید...قشنگ یادمه، اون موقع که هنوز اندرویدی در کار نبود بازار ایران پر شده بود از گوشی های چینی دو سیم کارته و چهار سیم کاره،چه میدونم ۷ اسپیکره که همشون هم تلویزیون داخلی داشتن و کلی امکانات ولی واقعا بی کیفیت...همه اون ها هم طراحی این شکلی داشتن با برآمدگی دوربین دقیقا همین شکلی...

  • qwerty
    qwerty | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    قشنگه

مطالب پیشنهادی