ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Uhans A101 آشنا شوید؛ موبایلی اندرویدی که برای ادای احترام به 1100 نوکیا ساخته شده است

در حالی که نوکیا سعی دارد نگاه خود را به آینده بدوزد و سخت در تلاش است تا موبایلی اندرویدی و قدرتمند بسازد، یک کمپانی سازنده موبایل های هوشمند چینی به نام Uhans گامی به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در حالی که نوکیا سعی دارد نگاه خود را به آینده بدوزد و سخت در تلاش است تا موبایلی اندرویدی و قدرتمند بسازد، یک کمپانی سازنده موبایل های هوشمند چینی به نام Uhans گامی به عقب برداشته و سعی دارد با ساخت موبایلی مدرن، به نوعی به موبایل محبوب 1100 نوکیا ادای احترام کند.

این موبایل که A101 نامیده می شود، چهارمین دیوایسی به شمار می رود که توسط Uhran ساخته می شود و در طراحی آن، الهام زیادی از 1100 نوکیا گرفته شده. این اسمارت فون اندرویدی، بسیار کوچک و مقاوم بوده و از باتری قابل تعویض بهره می برد. پنل پشتی دستگاه از پلاستیک نرم ساخته شده، بدنه آن شکلی گرد دارد و شیشه ای خمیده از نمایشگر آن محافظت می کند.

Uhans-A101.jpg2

موبایل جدید Uhans که با الهام از 1100 نوکیا، به رنگ آبی تیره به دست مشتریان خواهد رسید، به یک نمایشگر 5 اینچی و پردازنده چهارهسته ای مدیاتک مجهز شده است و مدل پایه آن، با قیمت 70 دلار در کشور چین عرضه می شود. ناگفته نماند که A101 از ورژن 6.0 مارشملوی اندروید بهره می برد.

در نهایت مشخص است که اسمارت فون A101 کمپانی Uhans همچون 1100 نوکیا به فروشی 200 میلیون واحدی دست نخواهد یافت، اما در هر صورت ادای احترام به موبایلی که محبوبیت زیادی میان کاربران داشته است، حرکتی بسیار زیبا از سوی کمپانی چینی مورد اشاره به حساب می آید؛ حرکتی که مشابه آن در صنعت شلوغ موبایل های هوشمند کمتر به چشم می خورد.

Uhans-A101.jpg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Yousof Jafari
    Yousof Jafari | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا منو یاد نوت فایو میندازه ، به خصوص فریم احتمالا فلزی پشتش و خمیدگی پشت گوشی ?

  • qwerty
    qwerty | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    فریم فلزی دورش خیلی به نوت۵ شبیه هست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی