ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس
تکنولوژی

اپل احتمالاً در پاسخ به تقاضای اولیه برای آیفون ۷ پلاس ناتوان خواهد بود

هنوز در خصوص شیوه نامگذاری آیفون های امسال اپل تردیدهایی وجود دارد، اما تقریباً شکی وجود ندارد که نسخه بزرگتر آن با نمایشگر 5.5 اینچی، از دوربینی با لنز دوگانه در بدنه پشتی بهره خواهد برد. در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

هنوز در خصوص شیوه نامگذاری آیفون های امسال اپل تردیدهایی وجود دارد، اما تقریباً شکی وجود ندارد که نسخه بزرگتر آن با نمایشگر 5.5 اینچی، از دوربینی با لنز دوگانه در بدنه پشتی بهره خواهد برد. در چنین شرایطی برخی از تحلیلگران معتقدند که به همین دلیل اپل امسال در پاسخگویی به تقاضای بازار برای نسخه پلاس آیفون جدید با مشکل مواجه خواهد شد.

از دیدگاه یکی از تحلیلگران موسسه «Capital Markets»، تمایل شدید این روزهای بازار به سمت موبایل هایی با نمایشگرهای بزرگ و فبلت ها به قدری است که به احتمال زیاد از هر سه خریدار آیفون ها، یک نفر خواستار نسخه پلاس آن باشد.

آیفون بزرگتر 5.5 اینچی از اولین نسخه آن (آیفون 6 پلاس) نسبت به برادر کوچکتر خود از لحاظ دوربین مزیت های قابل توجهی داشته و با شایعات و تصاویر اخیر، دیگر برای ما محرز شده که جدیدترین آیفون پلاس نیز از این قاعده مستثنا نیست، بلکه حتی برای اولین بار شاهد استفاده از اولین دوربین با لنز دوگانه در آن خواهیم بود.

تحلیلگر «Capital Markets» معتقد است که با این سخت افزار، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط آیفون بزرگتر در حد و اندازه دوربین های حرفه ای DSLR خواهد بود، اما در عین حال پیچیدگی تولید و مونتاژ آن، به احتمال زیاد تولید انبوهش را با کندی مواجه خواهد ساخت. بنابراین ترکیب دو عامل محبوبیت و دشواری تولید سبب می شود که اپل نتواند در آغاز عرضه نیاز بازار را تامین نماید.

در حال حاضر تلفن های هوشمند دیگری نیز با دوربین دوگانه در بازار حضور دارند، اما انتظار می رود با تکیه بر تکنولوژی منحصر به فردی که اپل با خریداری کمپانی LinX در سال 2015 به دست آورده، شاهد ویژگی هایی بسیار جذاب و کاربردی در زمینه عکاسی با آیفون 7 پلاس باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

    منم فکر میکنم دوربین فوق العاده ای داشته باشه .
    اینکه اپل طراحی رو فدای دوربین کرده نباید بی دلیل باشه

  • Amir_Es
    Amir_Es | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    خداییش توی فبلت ها نوت یه چیزه دیگست

  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    بله احتمال زیاد این مشکل پیش میاد ولی اپل هم با این شرایط اشنا هست می دونه چجوری نیاز بالای رو بر طرف کنه:apple:

مطالب پیشنهادی