ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر سامسونگ موبایل: تلفن همراه انعطاف پذیر به این زودی ها وارد بازار نخواهد شد

اگر منتظر معرفی موبایل هایی با صفحه نمایش انعطاف پذیر در سال 2017 بودید، متأسفانه باید ناامیدتان کنیم. «Koh Dong-Jin» مدیر سامسونگ موبایل در جدیدترین اظهارنظر خود در این زمینه می گوید با توجه به وضعیت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

اگر منتظر معرفی موبایل هایی با صفحه نمایش انعطاف پذیر در سال 2017 بودید، متأسفانه باید ناامیدتان کنیم. «Koh Dong-Jin» مدیر سامسونگ موبایل در جدیدترین اظهارنظر خود در این زمینه می گوید با توجه به وضعیت کنونی تکنولوژی، ساخت تلفن همراه انعطاف پذیر برای بازار مصرف عمومی ممکن نیست.

او در کنفرانس مطبوعاتی اش در نیویورک گفت:

ما واقعاً قصد داریم ابزارهای انعطاف پذیر را روانه بازار کرده و انقلابی در صنعت موبایل ایجاد نماییم، اما برای ارائه نوآوری های جدید و افزایش سهولت استفاده، و با توجه به وضعیت کنونی تکنولوژی، به زمان بیشتری نیاز داریم. در این راستا باید تغییرات بنیادین در بخش نرم افزاری و رابط کاربری به وجود آید، تا بتوان حداکثر استفاده را از اسمارت فون های انعطاف پذیر داشت.

مدیر بخش موبایل سامسونگ اظهار داشت در حال حاضر هدف اصلی آنها، عمومیت بخشیدن به اسمارت فون هایی با صفحات بزرگ است، زیرا کاربران به محصولاتی با صفحه نمایش بزرگ و حتی خیلی بزرگ، علاقه دارند و به این زودی ها از آن دست نمی کشند.

لازم به ذکر است که چندی پیش کمپانی «ال جی» نیز خبر از معرفی موبایل انعطاف پذیرش در سال بعدی میلادی داد، اما با توجه به اظهارات آقای «Koh» به نظر می رسد به این زودی ها شاهد چنین اسمارت فون هایی از سوی هیچکدام از تولیدکننده های مطرح جهانی نخواهیم بود.

البته شاید رقیب دیرینه کمپانی مورد بحث در کره یعنی شرکت LG از این فرصت نهایت استفاده را برده و عرضه اولین تلفن همراه با صفحه نمایش انعطاف پذیر را به نام خود رقم بزند.

گفتنی است سامسونگ برای اولین بار در نمایشگاه CES سال 2011 میلادی یعنی حدود 5 سال قبل، از صفحه نمایش انعطاف پذیر و تاشوی خود پرده برداری کرد، اما ظاهراً توسعه کاربردی این فناوری زمان زیادی نیاز دارد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سامان جعفری
    سامان جعفری | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    سام همیشه عقبه ، الجی اولین گوشی منعطف رو میزنه و طبق روال همیشه سامسونگ ازش کپی میکنه ! کارش با کپی از اپله با از نوآوری های الجی خخخ

  • آرش ایرانمنش
    آرش ایرانمنش | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

    راست میگه شیرین 10 سال دیگه فاصله داریم تا اون روز

  • qwerty
    qwerty | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    ما از پیشرفت علم خوشحال میشیم. امیدوارم موفق بشه

مطالب پیشنهادی