ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی چه رنگی؛ جمع های خانوادگی را گرم تر کنید

جمله معروف «از جایی به جایی می روند» را تاکنون شنیده اید؟ حکایت ما ایرانی ها را دارد؛ هیچ وقت از فضای مجازی فاصله نمی گیریم و تنها از سرویسی به سرویس دیگر کوچ می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

جمله معروف «از جایی به جایی می روند» را تاکنون شنیده اید؟ حکایت ما ایرانی ها را دارد؛ هیچ وقت از فضای مجازی فاصله نمی گیریم و تنها از سرویسی به سرویس دیگر کوچ می کنیم. اکنون هم قرعه به نام تلگرام افتاده. حدود یک سال است که این سرویس پیام رسان جای خود را بین خانواده های ایرانی باز کرده و روزانه میلیون ها کاربر داخلی از آن استفاده می کنند. نمی خواهیم شعار بدهیم، ولی چه بهتر بیاییم از این سرویس استفاده های مفیدتری هم کنیم.

مطالعه خبرهای مهم دنیا، مطالب علمی، آموزشی و چیزهای گوناگونی که می توانید به واسطه حضور ربات ها و کانال های تلگرامی ببینید. اکنون استودیو پاکت توانسته با «چه رنگی؟» روی دیگری از فضای مجازی و سرویس های پیام رسان را به مخاطب ها نشان داده و آن را بهانه ای به دورهمی های گرم تر تبدیل کند. می پرسید چگونه؟ با ما و معرفی این بازی تحت وب همراه باشید تا پاسخ سوال خود را بگیرید.

چه رنگی - بازی

چه رنگی؟ نیازی به نصب نداشته و مبتنی بر وب است. بنابراین هیچ گونه حجمی از موبایل شما اشغال نخواهد شد. مکانیزم های گیم پلی هم بسیار ساده هستند. بازی کاربر را در یک محیط مینیمالیست قرار داده و او باید تشخیص دهد رنگ و نوشته چه ارتباطی با یکدیگر دارند. اگر رنگ های مشابه داشتند، روی مستطیل سبز رنگ کلیک می کنید. اگر هم متفاوت بودند مستطیل قرمز رنگ را جایگزین می نمایید.

المانی که توانسته چه رنگی؟را عنوانی جذاب تر نشان دهد به استفاده از قابلیت های توانمندی مغز باز می گردد. باید واکنش های سرعتی داشته باشید؛ نیم کره راست مغز رنگ را دیده و نیم کره چپ مغز هم نوشته را می خواند. پس یک امتیاز مناسب با هماهنگی هر دو نیم کره به دست می آیند. ولی سوال اینجاست چنین چیزی چه ارتباطی با تلگرام دارد.

چه رنگی - بازی تحت وب

خوشبختانه استودیو سازنده با اضافه سازی قابلیت ساخت گروه، رقابت های چه رنگی؟را جذاب تر از همیشه کرده است. جایی که نتیجه بازی خود را می بینید، به بات تلگرام راهنمایی می شوید. آن جا گروه شما ساخته شده و لینک اختصاصی اش را دریافت می کنید. کسانی که با این لینک وارد بازی گردند، امتیازشان در لیبربورد ثبت گشته و وارد رقابت با شما می شوند.

اینجا هم انتخاب با خود بازیکن است. می تواند هر کسی را که دوست دارد به چالش بکشد؛ نیم کره های مغز چه کسی با یکدیگر هماهنگ تر رفتار می کند؟ این نکته را اضافه نماییم ساخت لینک کمکی اختصاصی نیازمند هیچ گونه ثبت نامی نبوده و از پروسه های طولانی همیشگی خبری نیست. بنابراین به راحتی می توانید از بازی لذت ببرید. اگر دوست دارید توانایی های ذهنی خود و نزدیکان تان را بسنجید، چه رنگی؟بهترین گزینه ممکن است. از دستش ندهید. بازی را می توانید از این لینک تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MRJ30pu
    MRJ30pu | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    بیشترین امتیاز من ۱۱۹

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    امتیاز من 47

مطالب پیشنهادی