ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از گیم پلی عنوان Quake Champions منتشر شد [تماشا کنید]

شاید کنفرانس E3 2016 کمپانی Bethesda شور و هیجان سال گذشته را نداشت ولی همچنان شاهد سورپرایزهای گوناگونی بودیم. Quake Champions را می توانیم یکی از همین سورپرایزها بنامیم. آخرین قسمت از این فرنچایز انقلابی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

شاید کنفرانس E3 2016 کمپانی Bethesda شور و هیجان سال گذشته را نداشت ولی همچنان شاهد سورپرایزهای گوناگونی بودیم. Quake Champions را می توانیم یکی از همین سورپرایزها بنامیم. آخرین قسمت از این فرنچایز انقلابی سال 2007 منتشر شد و بازیکن ها بی صبرانه خواهان تجربه یک شوتر سرعتی دیگر تحت نام کویک بودند. بنابراین طبیعی است خیلی ها از رونمایی Quake Champions هیجان زده شوند.

اکنون اولین تریلر از گیم پلی بازی در جریان رویداد QuakeCon انتشار یافت. همان طور که پیشتر استودیو id Software، سازنده این عنوان، گفته بود Quake Champions عنوانی هیرو محور است. بنابراین بازیکن می تواند بسته به توانایی های خود هر کدام از شخصیت ها که قدرت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند را انتخاب کند. جدا از این، خشونت و سرعت هم بار دیگر به این فرنچایز بازگشته اند.

تریلری که مشاهده کردید، تقریبا تمام بخش هایی که گفتیم را پوشش داده است. بد نیست بدانید اید سافتور هفته گذشته از چهار کلاس گوناگون بازی با نام های Ranger ،Visor ،Nyx و Scale Bearer پرده برداشت. نکته جالب اینجاست بعضی از کلاس ها الهام گرفته از شخصیت های عناوین قدیمی کویک هستند. Quake Champions که از 120 فریم پشتیبانی کرده و تنها بخش آنلاین دارد، سال آینده به صورت انحصاری برای پی سی منتشر می شود.

اید سافتور اشاره کرده با وجود این که قسمت بعدی کویک برای مسابقات eSport [ورزش های الکترونیکی] طراحی شده اما بازیکن های جدید هم به راحتی می توانند از آن لذت ببرند. شاید جالب باشد بدانید به واسطه حضور بازی های اوورواچ و بتلبورن، شوترهای هیرو محور بیشتر بر سر زبان ها افتاده اند. بنابراین به نظر می رسد استودیو سازنده راه سختی در پیش داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.gh
    m.gh | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

    گیم پلی بازی و سرعتی بودن اون خیلی شبیه بازی اورواچ هست.البته اورواچ شبیه اینه

مطالب پیشنهادی