ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قابلیت یادآوری کورتانا به زودی برای اکس باکس وان منتشر می شود

اگر از کورتانا روی ویندوز 10 استفاده می کنید، حتما می دانید این دستیار صورتی قابلیت «یادآوری» دارد. به عنوان نمونه می خواهید ساعت هجده قرصی را بخورید، ولی ممکن است از فراموش نمایید. بنابراین ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

اگر از کورتانا روی ویندوز 10 استفاده می کنید، حتما می دانید این دستیار صورتی قابلیت «یادآوری» دارد. به عنوان نمونه می خواهید ساعت هجده قرصی را بخورید، ولی ممکن است از فراموش نمایید. بنابراین به کورتانا می گویید تا زمان مناسب به شما هشدار دهد. او هم اطلاعات موجود را ثبت کرده و همین کار را انجام می دهد.

متاسفانه کورتانای اکس باکس وان همچنان از این قابلیت پشتیبانی نمی کند. با این وجود به نظر می رسد دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت باید منتظر خبرهای خوبی باشند. چون بر اساس گفته Zach Johnson، مدیر توسعه کورتانا روی اکس باکس وان، آن ها اضافه سازی این قابلیت را آغاز کرده اند.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده اما همین که قابلیت یادآوری کورتانا به زودی در دسترس بازیکن ها قرار می گیرد خود اتفاق خوشایندی به نظر می رسد. فکر کنید هنگام انجام بازی هستید و باید به یک کار مهم برسید. چون امکان دارد زمان از دست برود، کورتانا می تواند به بهترین همدم بازیکن ها تبدیل شود.

ترکیب این دستیار صورتی هوشمند روی اکس باکس وان با پلتفرم جهانی ویندوز هم به خودی خود پتانسیل های زیادی داشته و امیدواریم این اتفاق به زودی بیافتد. البته خود مایکروسافت قول داده با بروزرسانی های بیشتر، کورتانا را به تکامل نزدیک نماید. بد نیست بدانید کورتانا چند روز پیش و با آپدیت جدید اکس باکس وان به این کنسول اضافه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی