ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نصب تجهیزات کامل طرح رجیستری موبایل در اپراتور های تلفن همراه کشور

قاسم خورشیدی، سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه قاچاق کالا و ارز از نصب تجهیزات مربوط به طرح رجیستری تلفن های همراه در سه اپراتور تلفن همراه کشورمان خبر داده و گفته است: «مسئولیت اجرای طرح ثبت ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

قاسم خورشیدی، سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه قاچاق کالا و ارز از نصب تجهیزات مربوط به طرح رجیستری تلفن های همراه در سه اپراتور تلفن همراه کشورمان خبر داده و گفته است: «مسئولیت اجرای طرح ثبت و شناسه دار کردن تلفن های همراه موسوم به طرح رجیستری، به عهده ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است».

خورشیدی تجهیزات نصب شده در این اپراتور ها را کامل خوانده و ادامه داده است: «در حال حاضر طرح رجیستری در مراحل آزمایشی است و در آینده ای نزدیک به طور کامل در کشور اجرایی می شود».

وی افزوده است: «براساس ماده ی ۴ قانون حمایت از مصرف کنندگان هر نشان تجاری که می خواهد در کشور به فروش برسد باید دارای نمایندگی رسمی، شبکه ی توزیع و زنجیره ی خدمات پس از فروش باشد».

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه قاچاق کالا و ارز ابلاغ این قانون از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را مربوط به ۶ ماه پیش عنوان کرده و فگته است وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از ابلاغ این قانون ساماندهی نشان های تجاری محصولات مختلف از جمله تلفن همراه را آغاز کرده است.

وی افزوده است: «جمع آوری تلفن های همراه از بازار صرفاً مخصوص آیفون نبود، بلکه شامل هر نوع تلفن همراهی می شود که دارای نمایندگی، شبکه ی توزیع و زنجیره ی خدمات پس از فروش در کشورمان نباشد».

خورشیدی اضافه کرده است که در حال حاضر، اپراتور های تلفن همراه کشور به هر نوع تلفن همراهی خدمات ارائه می دهند، اما با اجرایی شدن طرح رجیستری دیگر امکان سرویس دهی به تلفن های همراه فاقد نمایندگی رسمی، شبکه ی توزیع و زنجیره ی خدمات پس از فروش وجود نخواهد داشت.

بر اساس طرح رجیستری، اپراتور های تلفن همراه از سرویس دهی به تلفن های همراهی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و در مبادی رسمی ورود به کشور به ثبت نرسیده اند منع خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Baarno Co
    Baarno Co | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    به نظر من باید بیان ببینن چرا فقط تو کشور ما این همه اقلام قاچاق زیاد هست ..تو کشورهای دیگه فقط مواد مخدر و اسلحه ...ولی اینجا هر چیز معمولی می تونه قاچاق وارد شده باشه...دلیل اصلی می تونه فقط نبودن اقتصاد ازاد باشه...و بازم هم اینا بازیهای پشت پردست ...چون حتما خودشون می خوان فقط موبایل بفروشن....مثله مخابرات که داره واردکننده موبایل میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی