ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هشدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران به کاربران اینترنت نامحدود این شرکت

علیرضا صیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران نسبت به آنچه که آن را «استفاده ی غیرمنصفانه ی برخی مشترکان این شرکت از اینترنت» خوانده هشدار داده و از راهکاری برای برخورد با این موضوع خبر ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

علیرضا صیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران نسبت به آنچه که آن را «استفاده ی غیرمنصفانه ی برخی مشترکان این شرکت از اینترنت» خوانده هشدار داده و از راهکاری برای برخورد با این موضوع خبر داده است.

صیدی این اظهارات را در واکنش به مشکل کیفیت برخی مشترکان اینترنت اظهار داشته و افزوده است: «بر اساس بررسی های صورت گرفته حدود ۸۵ درصد مشترکان اینترنت از کیفیت سرویس دهی مخابرات راضی هستند و میزان رضایتمندی مشترکان نسبت به سال گذشته با افزایش چشمگیری روبرو است. با این حال برای افزایش کیفیت سرویس دهی اینترنت، کمیته ی بررسی تعیین کیفیت را تشکیل داده ایم تا کیفیت این شبکه بهبود یابد».

وی در ادامه، بخشی از مشکل اختلال در اینترنت مخابرات را از موضوعات فنی خارج دانسته و گفته است: «نوع مصرف تعدادی از مشترکان خاص مخابرات باعث ایجاد مشکل در این باره شده است، به نحوی که این مشترکان به صورت نامتعارف از پهنای باند اینترنت استفاده می کنند و این موضوع باعث می شود سایر کاربران نتوانند به میزان مناسب از اینترنت استفاده کنند».

البته مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران مشکل یاد شده را به قرارداد هایی نسبت می دهد که قبل از سال ۹۰ برای اینترنت منعقد شده است و در توصیف قرارداد های یاد شده اظهار می دارد: «این قرارداد ها برای مشترکان نامحدود مخابرات بوده و آنها به صورت غیرمتعارف از اینترنت دانلود می کنند و یا تجهیزات خاصی برای دانلود نصب کرده اند که باعث اشغال شبکه ی اینترنت می شود».

صیدی با بیان اینکه مشترکان مذکور خسارت مالی زیادی به مخابرات زده اند، تأکید کرده است: «این مشترکان شناسایی شده اند و به زودی راهکار مناسبی برای آنها اعمال می کنیم».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • enrix
    enrix | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

    پر مصرف از دیدگاه جنابعالی دیگه؟ چون هر فرد متخصص تکنولوژی و IT و هر وبگردی میدونه الان دوره دوره حجم نیست! الان یه بازی کامپیوتری بین 30 تا 70 گیگ شایدم بیشتر حجم میبره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی