ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندکی قبل از رونمایی رسمی، تصاویر Moto Z Play و ماژول های آن به بیرون درز کرد

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید، تلفن هوشمند Moto Z Play چندی پیش گواهینامه TENAA را دریافت کرد و همین کافیست که امیدوار باشیم طی روزهای آتی، موبایل مورد بحث رسما از سوی موتورولا معرفی گردد. امروز نیز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید، تلفن هوشمند Moto Z Play چندی پیش گواهینامه TENAA را دریافت کرد و همین کافیست که امیدوار باشیم طی روزهای آتی، موبایل مورد بحث رسما از سوی موتورولا معرفی گردد.

امروز نیز عکس هایی از این اسمارت فون به همراه ماژول های آن که موتو ماد خوانده می شوند به بیرون درز کرده که البته موتورولا هیچگونه اعلام نظر رسمی در این باره نداشته است و به همین خاطر می توانیم این تصاویر را مجموعه نگاه نزدیک لو رفته از Moto Z Play قلمداد کنیم.

تصاویر همانطور که تایید خواهید کرد ابدا ساختگی یا غیرواقعی به نظر نمی آیند. روز گذشته نیز مجموعه ای عکس از این موبایل و ماژول های آن منتشر گردید شرکت سازنده در روز رونمایی حرفی برای گفتن نداشته باشد.

Moto-Z-Play-8-1024x655 Moto-Z-Play Moto-Z-Play-1-1024x655 Moto-Z-Play-2-1024x768 Moto-Z-Play-3 Moto-Z-Play-4-1024x655 Moto-Z-Play-5-1024x655

سری دیگری از این تصاویر نیز که ظاهرا به نمونه اولیه موتو Z مربوط می شد توسط فردی به نام Jerry Yin روی گوگل پلاس قرار گرفت.

Moto-Z-Play-prototype-600x345

این تلفن هوشمند همانطور که مشاهده می کنید شباهت زیادی به موتو زی و موتو زی فورس دارد و انتظار می رود که نخست به بازار چین و سپس هند و ایالات متحده آمریکا عرضه گردد و در ادامه در اختیار کاربران دیگر بخش های دنیا قرار بگیرد.

در مورد امکانات این موبایل هم باید بگوییم که طبق برآوردهای صورت گرفته از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای 4K و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی بهره می گیرد و توان پردازشی اش هم از طریق یک چیپست اسنپدراگون 625 با فرکانس دو گیگاهرتز و پردازنده هشت هسته ای تامین می گردد و دو یا سه گیگابایت رم، 16/32 و یا 64 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را ارتقاء داد. باتری دستگاه هم طبق پیش بینی ها 3510 میلی آمپر ساعتی است و آنطور که گفته شده، این موبایل از اندروید مارشملو بهره می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • qwerty
    qwerty | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

    طراحیشون رو خیلی دوست دارم

  • امینnew
    امینnew | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

    سه تا گوشی شبیه هم داده بیرون نمیشه از هم تشخیص داد، درسته خوشگله اما دیگه نباید همه ارو شبیه هم بزنه که امیدوارم همین سه تا شبیه هم باشن دیگه، ولی انصافا خوشگل هستند

مطالب پیشنهادی