ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک امکان اعمال فیلترهای زنده روی عکس و ویدئو را در اپلیکیشن خود مهیا کرد

فیسبوک به تازگی قابلیتی به اپلیکیشن های موبایل خود اضافه کرده تا کاربران بتوانند فیلترهای زنده ای مشابه اپ اسنپ چت را روی ویدئو و عکس های خود اعمال کنند. در مورد این قابلیت که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

فیسبوک به تازگی قابلیتی به اپلیکیشن های موبایل خود اضافه کرده تا کاربران بتوانند فیلترهای زنده ای مشابه اپ اسنپ چت را روی ویدئو و عکس های خود اعمال کنند. در مورد این قابلیت که فعلا در مرحله آزمایشی است، دو نکته را باید بدانید: اولا تعداد فیلترهای خلاقانه آن بسیار محدود است، و نمونه های حال حاضر (شامل ماسک ها و فریم ها) نیز همگی تم المپیکی دارند.

مورد دوم آنکه فعلا فقط کاربران نسخه های iOS و اندروید اپ فیسبوک در کانادا به همراه کاربران iOS در برزیل به آن ها دسترسی دارند. اگر در یکی از دو کشور یادشده باشید، با باز کردن اپ فیسبوک نوتیفیکیشنی برایتان ارسال می شود که از شما برای دسترسی فیلترهای یادشده به اپلیکیشن دوربین طلب صدور دسترسی می کند. با دادن این دسترسی، یک آیکن دوربین به بالای فید اخبارتان اضافه می شود تا از طریقش بتوانید سریع تر وارد حالت عکاسی شوید.

FirstTimeTutorial

فیسبوک اعلام کرده که درست مثل قابلیت Stories اینستاگرام، افزودن فیلترهای زنده بخشی از استراتژی کمپانی برای تبدیل شدن به شبکه ای اجتماعی با تمرکز بیشتر بر ویدئوهاست.

با توجه به این که قابلیت مذکور هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد، احتمالا پس از عرضه نهایی و ارائه اش برای کشورهایی چون آمریکا باید انتظار عملکرد متفاوتی از آن را داشته باشیم. انتظار می رود که فیسبوک در ارائه نهایی این قابلیت تنوع بیشتری از فیلترهای زنده را در دستور کار قرار داده باشد تا کاربران برای فیلترهای زنده، استفاده از اپلیکیشن های مستقل دیگر را ترجیح ندهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی