ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

«شهرآورد هوشمند»، رویدادی برای علاقمندان به حل خلاقانه مشکلات شهری

همزمان با دومین دور همایش شهر هوشمند، رویداد نوآورانه ی طرح ایده و حل مسائل شهری با عنوان «شهرآورد هوشمند» برگزار خواهد شد. این رویداد که به همت مرکز نوآوری فناپ برپا می‌ شود، فرصتی ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

همزمان با دومین دور همایش شهر هوشمند، رویداد نوآورانه ی طرح ایده و حل مسائل شهری با عنوان «شهرآورد هوشمند» برگزار خواهد شد.

این رویداد که به همت مرکز نوآوری فناپ برپا می‌ شود، فرصتی را به ایده‌ پردازان و افراد خلاق می‌ دهد تا به طرح ایده‌ های خود در زمینه ی کاهش آلودگی هوا، ایمنی سازه‌ ها، کنترل ترافیک، پارکینگ هوشمند، بهینه‌ سازی مراکز خرید، مدیریت پسماند شهری، هوشمند سازی حمل و نقل، هشدار دهنده‌ های نشت آب و هشدار دهنده‌ های آتش‌ سوزی بپردازند.

صاحبان ایده تا ۲۵ مردادماه جاری فرصت دارند تا ایده ی خود را در سایت رویداد ثبت کنند. از میان ایده‌ های ثبت شده در پرتال همایش، ۱۰ ایده به مرحله ی نهایی راه پیدا خواهند کرد تا با یکدیگر رقابت کنند.

در روز های برگزاری رویداد، امکان بهره‌ مندی از راهنمایی مربیان و کارگاه‌ های آموزشی برای ایده‌ پردازان برگزیده فراهم می‌ شود تا خود را برای ارائه ی ایده به هیئت داوران آماده کنند. در روز پایانی رویداد نیز شرکت‌ کنندگان در حضور هیئت داوران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در پایان به سه تیم برگزیده ی این رویداد به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال جایزه ی نقدی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است شهرآورد هوشمند، یکم و دوم شهریورماه در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

j1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.gh
    m.gh | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    اعتبار یه رویداد این مدلی به مبلغ جایزه هاشون هست.واقعا جالبه تیم اول و دوم و سوم به ترتیب 3 میلیون،2میلیون و 1 میلیون هست.واسه همینه هیچ وقت تو کشور ما چنین رویدادهایی جدی تلقی نمیشه.خیلی بچه های شهرستان هستن با کلی ایده.ولی حساب کنید این مبالغ جایزه فقط بلیط هواپیما رفت و برگشت اونها میشه!!!!!!!!!

مطالب پیشنهادی