ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت اپلیکیشن پریسما با قابلیت برش تصویر و ترکیب افکت ها منتشر شد

در حالی که توسعه دهندگان مختلف در حال کپی کاری از اپلیکیشن نوآور «پریسما» و افزودن ویژگی های عجیب و غریب به آن هستند، سازنده اصلی به آپدیت برنامه خود مشغول است تا مشکلات آن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۰

در حالی که توسعه دهندگان مختلف در حال کپی کاری از اپلیکیشن نوآور «پریسما» و افزودن ویژگی های عجیب و غریب به آن هستند، سازنده اصلی به آپدیت برنامه خود مشغول است تا مشکلات آن را رفع کرده و قابلیت های تازه ای را به آن اضافه نماید.

در آخرین نسخه از محبوب ترین اپلیکیشن تبدیل تصاویر به آثار نقاشی هنرمندانه، کاربران می توانند عکس ها را کراپ کرده یا بچرخانند. همچنین امکان کنترل و ترکیب چندین افکت تصویری با یکدیگر نیز به این مجموعه اضافه شده.

prisma_update_fast_1

اما مهم ترین نکته در آخرین به روز رسانی این برنامه کاربردی، عملکرد سریع یا در واقع بسیار سریع آن است. زمانی که این ویژگی های جدید را تست می کنید، با پاسخ تقریباً آنی و وقفه بسیار جزئی برنامه مواجه می شوید که در مقایسه با نسخه قبلی، پیشرفت قابل توجهی به شمار می آید.

حال باید منتظر باشیم تا توسعه دهندگان پریسما به وعده خود عمل کرده و امکان سفارشی سازی فیلترها و ویرایش ویدئویی را نیز در برنامه بگنجانند، قابلیت هایی که در دو اَپ مشابه یعنی Alter و Artisto دیده می شود.

آخرین نسخه اپلیکیشن پریسما را می توانید از این لینک ها برای اندروید و iOS دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی