ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پیش به سوی برزیل؛ معرفی بهترین بازی های موبایل با محوریت المپیک ریو 2016

انتظار همیشگی چهار ساله به پایان رسید و بار دیگر شاهد برگزاری المپیک هستیم. همان طور که بارها گفته ایم، چنین رویدادهایی بهانه ای را دست بازیسازها می دهند تا بازی هایی با محوریت مهمترین ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

انتظار همیشگی چهار ساله به پایان رسید و بار دیگر شاهد برگزاری المپیک هستیم. همان طور که بارها گفته ایم، چنین رویدادهایی بهانه ای را دست بازیسازها می دهند تا بازی هایی با محوریت مهمترین حاشیه های روز دنیا ساخته و موفقیت هایی به دست بیاورند. المپیک ریو امسال هم از این قاعده مستثنی نیست.

بنابراین برترین های این هفته را به عناوینی اختصاص داده ایم که می توانند بازیکن ها را به سرزمین قهوه برده و بهترین تجربه ممکن از ورزش ها را به آن ها هدیه بدهند. ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان تیم ملی ایران، بیش از این مقدمه را طولانی نکرده و شما را دعوت به آشنایی با بهترین بازی های موبایل با محوریت المپیک ریو 2016 می کنیم.

Rio 2016 Olympic Games

Rio 2016 Olympic Games

معمولا زمانی که اسم بازی های ویدیویی المپیک به میان می آید، ذهن ها سمت کالکشن هایی می رود که از چندین ورزش گوناگون تشکیل شده باشد. طبیعی هم است، اگر از بازیکن های قدیمی باشید، حتما به یاد دارید دوران پلی استیشن 1 این گونه عناوین از محبوبیت بالایی برخوردار بودند. اما رفته رفته این موفقیت هم فروکش کرد و شاید امروزه معروف ترین بازی المپیکی را بتوانیم همراهی ماریو با سونیک بنامیم.

متاسفانه امسال خیلی وضعیت بازی های کالکشنی موبایل رو به راه نبوده و معدود عناوینی با این محوریت توانسته کاربرها را به خود جلب کنند. Rio 2016 Olympic Games یکی از همین بازی هاست. در این عنوان شش ورزش از جمله فوتبال، تیر و کمان، تنیس، تنیس روی میز، بسکتبال و تیراندازی وجود داشته و تنها با یک انگشت می توانید به انجام تمامی آن ها بپردازید؛ تجربه ای ساده ولی جذاب. اگر دوست دارید به مجموعه ای از ورزش ها دسترسی داشته و تا مدت ها تب و تاب المپیک را احساس کنید، Rio 2016 Olympic Games بهترین گزینه ممکن است.

Rio 2016 Olympic Games

Rio 2016 Olympic Games

سازنده: Neowiz Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 126 / 83 مگابایت زبان:

Zombies Olympics - Rio 2016

Zombies Olympics - Rio 2016

واقعا فکر کردید زامبی ها این بار دست از المپیک برداشته اند؟ همان طور که بالاتر هم گفتیم، بازی های مجموعه ای کمی از المپیک توانسته اند به موفقیت برسند. Zombies Olympics - Rio 2016 یکی دیگر از همین عناوین است. شاید ساخته Best Summer Games نتوانسته به اندازه Rio 2016 Olympic Games میان بازیکن ها به محبوبیت برسد ولی همین که بازی، ورزش هایی متفاوت داشته و طنز هم چاشنی کار کرده به خودی خود می تواند خیلی ها را سرگرم کند. Zombies Olympics - Rio 2016 شش ورزش داشته و بازیکن ها می توانند به سادگی با بازی ها ارتباط برقرار نمایند.

Zombies Olympics - Rio 2016

Zombies Olympics - Rio 2016

سازنده: Best Summer Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 36 مگابایت زبان:

Tip Tap Rio

Tip Tap Rio

اسکار متفاوت ترین بازی المپیکی امسال را باید به Tip Tap Rio بدهیم. خبری از انجام مسابقات گوناگون نیست. این بار با مدیریت یک ورزشگاه رو به رو بوده و باید سعی کنید پول بیشتری به دست بیاورید. از قدیم هم گفته اند راه کسب درآمد مشتری مداری است. بنابراین اگر می خواهید جیبی مملوء از ارز مجازی داشته باشید، روی پیشرفت ورزشگاه و راحتی بازدید کنندگان سرمایه گذاری نمایید. قابلیت ارتقا بخش های گوناگون، گرافیک رنگارنگ و کنترلی ساده از دیگر المان های مثبت Tip Tap Rio به شمار می رود.

Tip Tap Rio

Tip Tap Rio

سازنده: Neon Play قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 71.2 / 46 مگابایت زبان:

Throw2Rio

Throw2Rio

از بازی های مجموعه ای المپیکی که فاصله بگیریم به عناوین تک ورزشی می رسیم. در این گونه بازی ها چون تمرکز استودیو سازنده تنها روی یک سرگرمی است می تواند تا تجربه ای جذاب تر را به بازیکن ها هدیه بدهد. Throw2Rio یکی از ساده ترین بازی های جذاب با محوریت ورزش های المپیک به شمار می رود. شاید با نگاه اول Throw2Rio را به واسطه سبک گرافیکی اش طرد کنید ولی کافی است یه بار لذت پرتاب نیزه را بچشید تا دیگر نتوانید دست از بازی بکشید؛ با سرعت مناسب حرکت کرده و بهترین پرتاب ممکن را داشته باشید.

Throw2Rio

Throw2Rio

سازنده: Digital Melody قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 40.3 / 13 مگابایت زبان:

Smoots Rio Summer Games

Smoots Rio Summer Games

Smoots Rio Summer Games یکی دیگر از بازی های مجموعه ای المپیک امسال به حساب می آید. چندین ویژگی موجب شده تا سه عنوان المپیکی لیست متفاوت از یکدیگر جلوه کنند. یکی از آن ها به بازی های گوناگون باز می گردد. هر کدام ورزش هایی داشته و بازیکن بسته به سلیقه خود می تواند یکی را انتخاب نماید. دومین المان هم گیم پلی متفاوت است. Smoots Rio Summer Games روی ورزش های دو و میدانی تمرکز کرده و با انگشت های خود باید سعی کنید بهترین ورزشکار امسال شوید. حضور زمین های گوناگون، قابلیت ساخت ورزشکار، کنترل ساده و ورزش های مختلف از المان های مثبت Smoots Rio Summer Games هستند.

Smoots Rio Summer Games

Smoots Rio Summer Games

سازنده: Kaneda Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 98 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hossin hero
    Hossin hero | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    این اخری جالبه

  • rashvand
    rashvand | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    از کجا دانلود کنم؟جواب بدید لطفا

  • sokot
    sokot | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    من خوشم نیومد

مطالب پیشنهادی