ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Eye Test؛ اپلیکیشنی برای سنجش سلامت بینایی

گاهی اوقات فشار بیش از حد روی چشم ها مشکلاتی در بینایی ما ایجاد می کند که شاید از وجودشان غافل باشیم. در چنین مواقعی در صورت احساس ضعف یا نقصان در عملکرد چشم ها، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

گاهی اوقات فشار بیش از حد روی چشم ها مشکلاتی در بینایی ما ایجاد می کند که شاید از وجودشان غافل باشیم. در چنین مواقعی در صورت احساس ضعف یا نقصان در عملکرد چشم ها، هر چه سریع تر باید به یک متخصص اپتومتریست مراجعه کرد.

اما شاید پیش از مراجعه به چشم پزشک بد نباشد که خودتان بینایی تان را بسنجید. اپلیکیشن Eye Test که امروز معرفی می کنیم، مجموعه ای از تست های بینایی سنجی معتبر و تأیید شده توسط متخصصین اپتومتری را به تلفن های هوشمند آورده که هر کاربر می تواند با انجام آن ها، از مشکلات بینایی خود و میزان آن ها آگاه شود.

Eye Test 2

Eye Test مجموعا از 12 تست مختلف تشکیل شده که علاوه بر آگاهی رسانی از مشکلات بینایی، به ادعای توسعه دهنده می توانند تا حدی به ارتقای دید هم کمک کنند. انجام این تست ها بسیار ساده است، و تفاوت چندانی در آن ها با روش هایی که اپتومتریست های واقعی انجام می دهند مشاهده نمی کنید. به عنوان مثال، برای سنجش قدرت دید از همان تست معروف تشخیص اشکال بر روی یک پس زمینه نورانی استفاده می شود که همگی با آن آشنا هستیم.

تست آستیگماتیسم، تست عینک، خشکی چشم، تطبیق، کور رنگی، تفکیک رنگ، حساسیت به کنتراست و دید مرکزی از جمله مهم ترین تست های محصول استودیوی healthcare4mobile هستند که می توانند به شما بابت آگاهی از مشکلات بینایی یاری برسانند.

اما Eye Test به غیر از انجام تست و اعلام نتیجه، یک ابزار مفید آموزشی هم هست. بخشی به نام Eye Quiz در اپ وجود دارد که از کاربر سوالاتی در مورد بیماری های چشم و مشکلات دید می پرسد، پاسخ این سوالات هم در بخش های دیگری از اپلیکیشن گنجانده شده که در صورت مطالعه آن ها می توانید علم و آگاهی تان به مسائل و مشکلات بینایی را افزایش دهید.

توجه داشته باشید که مسلما دقت تست های Eye Test به اندازه ابزار تخصصی یک اپتومتریست نیست، بنابراین نباید خیلی روی آمار و ارقامی که به شما ارائه می کند حساب باز کنید. اما نکته مثبت اپلیکیشن این است که اگر در بینایی خود مشکلی داشته و به آن واقف نباشید، تست های Eye Test می توانند شما را از این موضوع آگاه کند تا هر چه سریع تر به یک متخصص چشم پزشک مراجعه کنید.

این اپلیکیشن برای پلتفرم اندروید منتشر شده و استفاده از آن کاملا رایگان است. اگر می خواهید مراقبت بیشتری از چشم ها، این اعضای گران بهای بدن داشته باشید توصیه می کنیم حتما اپ Eye Test را دانلود کنید.

Eye Test - Eye Exam

Eye Test - Eye Exam

سازنده: healthcare4mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    والله زیاد راضی کننده نبود.

  • eslami
    eslami | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    سلام باید زبانتم خوب باشه بهدش چشمت

مطالب پیشنهادی