ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اربعین امسال به زائران نجف و کربلا یک اپلیکیشن ویژه و اینترنت وای فای ارائه می شود

محمدجواد آذرجهرمی، مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت ايران از تشكيل كميته ی اربعين و برنامه ريزی ویژه برای خدمت رسانی به زائران اربعين حسينی در اين شركت خبر داده است. آذرجهرمی در این خصوص گفته است: «در برنامه ريزی ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

محمدجواد آذرجهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران از تشکیل کمیته ی اربعین و برنامه ریزی ویژه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این شرکت خبر داده است.

آذرجهرمی در این خصوص گفته است: «در برنامه ریزی های صورت گرفته تنها به موضوع ارائه ی خدمات ارتباطی بسنده نشده و قرار است یکی از اپراتور های تلفن همراه کشور نرم افزار ویژه ای را برای این موضوع طراحی و عرضه کند. این اپراتور به زودی فراخوانی صادر می کند تا با کمک فعالان این بخش بتوانند خدمات نرم افزار مورد نیاز را ارائه داده و مراسم امسال را از نظر خدمات ارتباطی متفاوت از سال های گذشته کند».

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام داشته که در  تقسیم کار صورت گرفته در کمیته ی اربعین، یکی دیگر از اپراتور های کشور نیز قرار است در مناطق مرزی مهران و شلمچه مراکز پشتیبانی اینترنت برپا کند. اپراتور دیگر تلفن همراه کشور نیز موظف شده با هزینه ی خودش و با کمک اپراتور های عراقی، در تمام مسیر نجف-کربلا خدمات اینترنت بی سیم ارائه کند.

آذرجهرمی با اشاره به مذاکرات انجام شده با مسئولان عراقی گفته است: «مقررات امسال، همچون سال گذشته است. ضمن آنکه ظرفیت های تازه ای برای خدمات رسانی به زائران ایرانی در نظر گرفته می شود. مدارهای بین المللی که باید توسط ما ایجاد می شد، انجام شده است و امسال ارتباطات با کیفیت تری به زائران اربعین ارائه خواهد شد».

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزوده است در صورت موافقت طرف عراقی، خدمات مخابراتی این مناطق در ایام اربعین با قیمت مناسب تری ارائه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • majid310
    majid310 | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    نمیدونیم بخندیم یا گریه کنیم از این خبر

  • ramin bazr
    ramin bazr | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    بله

مطالب پیشنهادی