ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزوده شدن بیش از 10 هزار بازی و اپلیکیشن به Internet Archive

Internet Archive یک کتابخانه دیجیتالی مستقر در سانفرانسیسکو است که ماموریتش آنطور که در وبسایت آن آمده فراهم نمودن «دسترسی جهانی به هر دانشی» است. این کتابخانه دیجیتالی با کمترین جنجال خبری، هفته گذشته مجموعه نرم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

Internet Archive یک کتابخانه دیجیتالی مستقر در سانفرانسیسکو است که ماموریتش آنطور که در وبسایت آن آمده فراهم نمودن «دسترسی جهانی به هر دانشی» است.

این کتابخانه دیجیتالی با کمترین جنجال خبری، هفته گذشته مجموعه نرم افزاری تازه ای از Amiga را به آرشیو خود اضافه نمود. آمیگا، کامپیوتر شخصی متعلق به اواسط دهه هشتاد میلادی است که بیشتر به خاطر گرافیک فوق العاده بازی هایش در آن دوران شهرت دارد.

مجموعه جدید افزوده شده به Internet Archive هم دربرگیرنده 10 هزار بازی، اپلیکیشن و دمو می شود. البته اینکه آیتم های یاد شده نخستین بار است در این آرشیو دیده می شوند یا خیر مساله ایست که همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، در هر حال اگر دلتان برای دوران طلایی بازی با کامپیوترهای شخصی تنگ شده میتوانید سری به این آدرس بزنید و مستقیما از داخل مرورگر خود یکی از آن بازی ها را اجرا نمایید.

نکته پایانی که باید به آن اشاره نماییم این است که مشخص نشده چه تعداد از این بازی ها قبلا به اینترنت آرکایو اضافه شده بودند و برای نمونه در خبری که سال 2013 منتشر گردید، آمده بود که 30 گیگابایت بازی و اپلیکیشن برای آمیگاه کومودر این آرشیو قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر آرام
    امیر آرام | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    اینترنت آرکایو؟؟؟؟؟ :))

    • یحیی خالدی
      یحیی خالدی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

      درستش آرکایو ما به اشتباه اونو آرشیو یا آرچیو میخونیم

مطالب پیشنهادی