ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین بیلد آپدیت Redstone 2 ویندوز 10 احتمالاً طی هفته جاری عرضه می شود

کمتر از یک هفته پیش، مایکروسافت عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 را آغاز نمود و برکسی پوشیده نیست که کمپانی ردموندی از همین حالا مشغول آماده سازی آپدیت بزرگ بعدی سیستم عامل خود تحت عنوان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

کمتر از یک هفته پیش، مایکروسافت عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 را آغاز نمود و برکسی پوشیده نیست که کمپانی ردموندی از همین حالا مشغول آماده سازی آپدیت بزرگ بعدی سیستم عامل خود تحت عنوان رداستون 2 است. در واقع مایکروسافت به وضوح گفته که بیلدهای پیش نمایش رداستون را در ماه جاری میلادی به دست مشترکین برنامه پیش نمایش اینسایدر خواهد رساند.

اما حالا اکانت Core Insider Program در شبکه اجتماعی توییتر مدعی شده که اولین بیلد اینسایدر رداستون، بزودی و احتمالاً طی هفته جاری در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابر گفته این منبع، مایکروسافت بیلد 14901 را بزودی برای مشترکین اینسایدر عرضه خواهد کرد که اولین نسخه پیش نمایش از رداستون 2 هم به شمار می رود.

با استناد به شایعات، رد استون 2 برخلاف آپدیت قبلی که روی نسخه دسکتاپ ویندوز 10 متمرکز بود، با هدف بهبود هرچه بیشتر ویندوز 10 موبایل ساخته شده و نسخه نهایی آن در ماه آوریل 2017 منتشر خواهد شد. مضاف بر این می توان احتمال داد که بازه زمانی انتشار رداستون 2، با عرضه برخی از سخت افزارهای مایکروسافت، مانند موبایل مورد انتظار سرفس فون هماهنگ باشد.

با تمام این تفاسیر، لازم به اشاره است که بیلد پیش نمایش رداستون 2 احتمالاً آنقدرها که انتظار می رود انقلابی نباشد؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که از عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 تنها چند روز می گذرد. ضمناً باید توجه داشت که بنابر شایعات، آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل از امروز عرضه می شود، بنابراین اگر بیلد رداستون 2 واقعاً برای ویندوز فون منتشر گردد، احتمالاً شاهد ویژگی های جدیدی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی