ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس
تکنولوژی

اطلاعات منتسب به تست گیک بنچ آیفون 7 پلاس به بیرون درز کرد

تصویری که گفته می شود نتایج عملکرد آیفون 7 پلاس در تست گیک بنچ را نشان می دهد به تازگی در فضای مجازی منتشر شده و خبر از وجود پردازنده دو هسته ای ARM با سرعت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

تصویری که گفته می شود نتایج عملکرد آیفون 7 پلاس در تست گیک بنچ را نشان می دهد به تازگی در فضای مجازی منتشر شده و خبر از وجود پردازنده دو هسته ای ARM با سرعت کلاک 2.37 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم برای این محصول می دهد.

این عکس که روی سایت چینی Weibo قرار داده شده و سایت هلندی Techtastic.nl آن را کشف کرده نتایج عملکرد مدلی از آیفون با کد سخت افزاری iPhone9,2 را در تست های تک و چند هسته ای نشان می دهد. صرفا برای آنکه مقایسه ای داشته باشید باید اضافه نماییم که آیفون 6 اس پلاس با چیپ دو هسته ای A9 و سرعت کلاک 1.84 گیگاهرتز که دو گیگابایت هم رم برایش در نظر گرفته شده کد سخت افزاری iPhone8,2 را دارد.

در هر صورت اگر نتایج درست باشند و چیپ 16 نانومتری A10 در تست های تک و چند هسته ای به ترتیب امتیازهای 3548 و 6430 را به دست آورده باشد آنگاه می توان مطمئن بود که چیپ A9  به خدمت گرفته شده در آیفون 6 اس پلاس را با امتیازهای 2490 و 4341 در تست های تک و چند هسته ای پشت سر خواهد گذاشت.

در این تست ها همچنین مشخص شد که A10 حتی از چیپ 2.2 گیگاهرتزی A9X که در آیپد پروی 12.9 اینچی مورد استفاده قرار گرفته و در تست های یک و چند هسته ای امتیازهای 3224 و 5466 را به دست آورده هم بهتر است.

iphone-7-benchmark-e1470727963106-800x992

هفته گذشته سایت Digitimes گزارش داد که آیفون 7 پلاس از سه گیگابایت رم بهره خواهد برد که این پیش بینی های قبلی مینگ چی کو تحلیلگر ارشد شرکت  KGI Securities را تایید می کند.

در گزارش این سایت مشخص نشده بود که آیا آیفون 4.7 اینچی هم از سه گیگابایت رم بهره خواهد برد یا خیر اما با استناد به این نکته که آیفون 6 اس و مدل 6 اس پلاس هر دو 2 گیگابایت رم دارند می توان اینطور نتیجه گرفت که وجود این میزان رم در آیفون های جدید حتمی است هرچند ممکن است شرکت ساکن کوپرتینو برای متمایز ساختن مدل بزرگ تر آن را به رم بیشتر مجهز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    وای خدا چقدر قوی !
    از تمام اندرویدی ها قوی تره تو بنچمارک و در عمل

مطالب پیشنهادی