ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتسب به بورد اصلی آیفون 7 منتشر شدند

به تازگی دو تصویر منتسب به مادربورد آیفون 7 اپل منتشر شده اند، البته به خاطر فقدان قطعات اصلی روی این بورد، اطلاعات زیادی از عکس ها به دست نمی آید، اما می دانیم این اسمارت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

به تازگی دو تصویر منتسب به مادربورد آیفون 7 اپل منتشر شده اند، البته به خاطر فقدان قطعات اصلی روی این بورد، اطلاعات زیادی از عکس ها به دست نمی آید، اما می دانیم این اسمارت فون احتمالاً از چیپست A10 به همراه پردازنده کمکی M10 بهره می گیرد و 2 گیگابایت رَم از نوع LPDDR4 در آن تعبیه خواهد شد.

چیدمان بورد تقریباً با مدل های قبلی مطابقت دارد، اما تفاوت در این است که قبلاً چیپست اصلی دقیقاً کنار درگاه سیم کارت قرار داشت، اما در آیفون 7 ظاهراً تراشه دیگری بین این دو قطعه و در مرکز بورد جای گرفته است.

شایعات حاکی از آن هستند که در حال حاضر TSMC تولید چیپست های A10 مورد استفاده در محصولات اپل را به طور کامل بر عهده دارد. همچنین در خبرها آمده که نیمی از دستگاه های تولیدی کوپرتینویی ها در سال جاری به چیپ مودم 7360 LTE ساخت اینتل مجهز خواهند بود و مابقی آنها از طریق کوالکام تأمین می شوند. اینتل امیدوار است بتواند قراردادش با اپل را دائمی کرده و چیپ های ارتباطی مورد استفاده در محصولات کمپانی یاد شده را به تنهایی تولید کند.

لازم به ذکر است که انتظار می رود آیفون 7 و مدل پلاس آن طی ماه آینده معرفی شوند، و ظاهراً امسال هم فقط دو مدل از این اسمارت فون را شاهد خواهیم بود.

iphone7_motherboard_leak_1 iphone7_motherboard_leak_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • nostalgia darvari
    nostalgia darvari | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    چقد برد آیفون خاص و جذاب ?

    • Khaleghi
      Khaleghi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

      خخخخ

مطالب پیشنهادی