ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس تحقیقات DisplayMate گلکسی نوت 7 بهترین نمایشگر موبایل را دارد

هرگاه تصور کردید کیفیت صفحه نمایش موبایل های سامسونگ به نهایت خود رسیده و از این بهتر نمی شود، کمی تأمل کنید، زیرا این کمپانی هر چند ماه یک بار دنیای فناوری را شگفت زده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

هرگاه تصور کردید کیفیت صفحه نمایش موبایل های سامسونگ به نهایت خود رسیده و از این بهتر نمی شود، کمی تأمل کنید، زیرا این کمپانی هر چند ماه یک بار دنیای فناوری را شگفت زده می کند.

چند ماه قبل DisplayMate به بررسی دقیق و جامع صفحه نمایش دو تلفن همراه کهکشانی S7 و S7 Edge پرداخت و آنها را بهترین نمونه در بازار اسمارت فون معرفی کرد. حال این وب سایت اعلام کرده که پنل به کار رفته در گلکسی نوت 7 تمامی رکوردهای قبلی را جابجا نموده و در صدر جدول ایستاده.

بر اساس آزمایشات و بررسی های انجام شده توسط DisplayMate نمایشگر سوپر امولد QHD به کار رفته در جدیدترین فبلت سامسونگ به حداکثر روشنایی 1048 نیت می رسد، که با اختلاف زیاد بهترین نمونه در بین تلفن های همراه موجود به شمار می رود.

لازم به ذکر است رکورد قبلی ویژگی یاد شده به دیگر عضو همین خانواده یعنی گلکسی S7 Edge اختصاص داشت که تحت تابش مستقیم نور خورشید به 855 نیت می رسید.

همچنین صفحه نمایش نوت 7 به چهار گاموت رنگی و حالت نمایش مجهز است: نمایش انطباقی، امولد سینمایی، امولد عکس، و حالت تصویر پایه، ضمن اینکه موبایل مورد بحث اولین اسمارت فون با پشتیبانی از پخش ویدئوهای HDR به شمار می رود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که توسط DisplayMate کشف شده، این است که فبلت مورد بحث به دو حسگر سنجش نور محیطی مجهز گشته که یکی در قسمت جلو و دیگری در پشت دستگاه جای دارد. با استفاده از این سیستم، تنظیم روشنایی صفحه با نور محیط سازگارتر خواهد شد.

از دیگر مواردی که مورد تحسین متخصصین وب سایت مورد بحث قرار گرفته، استفاده از قابلیت فیلتر نور آبی برای کاربری شبانه، بهره گیری از پنل مجهز به گوریلا گلس 5، و بهبهود کیفیت و نحوه نمایش در حالت همیشه روشن صفحه نمایش عنوان شده.

ضمناً مواردی همچون گسترده ترین گاموت رنگی، بالاترین نسبت کنتراست تصویر در نور محیط، کمترین انعکاس صفحه، و پایین ترین تغییرات در روشنایی نیز در آزمایشات سایت فوق برای گلکسی نوت 7 به دست آمده که همگی نشان از برترین صفحه نمایش موجود در دنیای تکنولوژی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ایمان Asgharpour
    ایمان Asgharpour | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

    رفقایی ک دیسپلی سامسونگ رو قبول ندارن برن نمایندگی و دیوایسی ک قبولش دارن همراه شون ببرن مقایسه کنن
    بجرات میتونم بگم اکثر صفحه نمایشا وقتی مقایسه میشن شوخین راستش تا خودم تست نکرده بودم متوجه نشدم این قصیه رو

  • MR.EXCEPTIONAL
    MR.EXCEPTIONAL | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    این دیسپلی میت واقعا تا حالا ندیده صفحه های سامسونگ سفید رو زرد نشون میدن یا بعد چند ماه استفاده رد و سایه دکمه های کیبرد یا آیکن ها میمونن رو صفحه گوشی؟؟ بعد اینا ینی با کیفیت بودن جنس؟
    مطمئنا دیده ولی ... چی بگم والا

    • m.gh
      m.gh | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

      دیگه وقتی به نتایج display mate شک دارید و هیچ منبعی را قبوا ندارید جای حرف نمی مونه.تو اروپا و حتی امریکا پنل های سامیسونگ حرف اول را میزنن.البته اینجا ایران است و تئوری توطئه موج میزنه بین
      برخی مردم.

  • S6 Edge +
    S6 Edge + | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    نامربوط:
    توی اس سیکس اج پلاس از وقتی گوشی رو به اندروید شش ارتقا دادم نمیتونم حالت صفحه نمایش(بیسیک و ...)رو تغیر بدم کسی میدونه چرا؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی