ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعرفه رومینگ همراه اول در ۳۰ کشور مهم جهان کاهش یافت

همان گونه که به اطلاعتان رساندیم، دیروز ۱۹ مرداد ماه، تلفن همراه در کشورمان ۲۲ ساله شد. به همین مناسبت همراه اول در اقدامی تعرفه ی رومینگ بین المللی خود را در چند کشور مهم ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۰

همان گونه که به اطلاعتان رساندیم، دیروز ۱۹ مرداد ماه، تلفن همراه در کشورمان ۲۲ ساله شد. به همین مناسبت همراه اول در اقدامی تعرفه ی رومینگ بین المللی خود را در چند کشور مهم جهان کاهش داده است که می توانید جزئیات دقیق این خبر را در بیانیه ی رسمی اپراتور اول تلفن همراه کشورمان به شرح زیر از نظر بگذرانید:

به مناسبت بیست و دومین سالروز آغاز به کار همراه اول، تعرفه ی مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین همراه اول در ۳۰ کشور کاهش یافت.

به گزارش اداره ی کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه، تعرفه ی مکالمه، پیامک و اینترنت همراه اولی ها در ۳۰ کشور مهم جهان کاهش یافت.
بر اساس این گزارش، قرارداد های تخفیفی رومینگ همراه اول که پیش از این با ۱۰ کشور منعقد شده بود، به ۳۰ کشور افزایش یافت. در این طرح که در ادامه ی طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل همراه اول ارائه شده، مکالمات دریافتی، مکالمات داخلی و مکالمه با ایران و همچنین پیامک های ارسالی شامل تخفیف شده است. نرخ تعرفه های تخفیفی تا ۱۱ دی ماه (پایان سال جاری میلادی) معتبر است.

در این طرح، همراه اول با انعقاد قرارداد هایی، به مشترکین خود در ۳۰ کشور از جمله فرانسه، سوئیس، هلند، اتریش، مجارستان، چک، مالزی، کره ی جنوبی، ژاپن، عراق، کویت، یونان، مجارستان، عربستان، امارات، عمان، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، سوئد، کانادا و... تخفیف های ویژه ی رومینگ بین الملل ارائه می دهد.

همچنین تعداد کشور های طرف قرارداد رومینگ اعتباری به ۳۱ کشور و تعداد کشور های طرف قرارداد دیتای رومینگ به ۲۹ کشور افزایش یافت.

گفتنی است، رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور قابل استفاده است. همراه اولی ها می توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور مراجعه و یا نام کشور مورد نظر خود را به شماره ی ۸۰۷۰ پیامک کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bahram Shademanpour
    bahram Shademanpour | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    الجار ثم الدار
    اول یه فکری به حال تعرفه داخلی بکن بعد برو سراغ خارج

مطالب پیشنهادی