ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی رسماً تایید کرد؛ رویداد بعدی برند پلی استیشن، 17 شهریورماه برگزار می شود

بنابر دعوت نامه های فرستاده شده از سوی کمپانی سونی، مراسم جدید برند پلی استیشن در تاریخ هفتم سپتامبر سال جاری میلادی (برابر با 17 شهریور)، در تئاتر پلی استیشن شهر نیویورک برگزار خواهد شد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

بنابر دعوت نامه های فرستاده شده از سوی کمپانی سونی، مراسم جدید برند پلی استیشن در تاریخ هفتم سپتامبر سال جاری میلادی (برابر با 17 شهریور)، در تئاتر پلی استیشن شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

مدیران سونی هنوز اطلاعات زیادی درباره برنامه های خود در قبال رویداد جدید کنسول پلی استیشن منتشر نکرده اند و صرفا می گویند که می خواهند «جزییات مربوط به تجارت پلی استیشن» را با مخاطبان به اشتراک بگذارند. بنابراین هنوز مشخص نیست ژاپنی ها از جزییات مربوط به کنسول جدید خود، یعنی پلی استیشن ارتقا یافته و قیمت و تاریخ عرضه آن رونمایی خواهند کرد یا خیر.

تا به امروز شایعات زیادی درباره این کنسول جدید که فعلاً با نام «پلی استیشن نئو» شناخته می شود، منتشر شده که البته نمی توان از صحت برخی از آنها اطمینان داشت. در حال حاضر گفته می شود که کنسول مورد اشاره، از گیمینگ 4K پشتیبانی می کند و سخت افزار ارتقایافته آن، کنسول را به دستگاهی ایده آل برای اجرای عناوین واقعیت مجازی روی هدست پلی استیشن وی آر تبدیل خواهد کرد.

sony-playstation-4-neo-invite.0

در حالی که هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر، در ماه اکتبر به بازار خواهد آمد، شایعات حاکی از آن است که باید منتظر عرضه پلی استینش نئو در اوایل سال آتی میلادی بود. ناگفته نماند که همین حین، مایکروسافت هم برنامه دارد کنسولی ارتقایافته را در اواخر سال 2017 در دسترس قرار دهد که فعلا با نام «اکس باکس وان اسکورپیو» از آن یاد می شود.

در نهایت باید افزود که به گفته اندرو هاوس، مدیرعامل واحد سرگرمی های تعاملی سونی، پلی استیشن ارتقایافته واقعاً از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد و هر دو کنسول، یعنی پلی استیشن استاندارد و نئو، به صورت همزمان به فروش خواهند رسید. وی همچنین افزوده که تمام بازی ها، کماکان از پلی استیشن 4 استاندارد هم پشتیبانی می کنند و بخش عمده ای از آنها روی سخت افزار بهبود یافته نئو هم به اجرا در خواهند آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    خدا کنه پلی استیشن ارزون شه منم بتونم بخرم.??

مطالب پیشنهادی