ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مپس حالت Wi-Fi Only و پشتیبانی از حافظه های SD را به نقشه های آفلاین خود اضافه کرد

آپدیت جدیدی که ساعاتی پیش برای نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل مپس منتشر شده، به آن حالتی تحت عنوان Wi-Fi Only اضافه کرده است. با فعالسازی این حالت، گوگل مپس تنها زمانی آغاز به کار می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

آپدیت جدیدی که ساعاتی پیش برای نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل مپس منتشر شده، به آن حالتی تحت عنوان Wi-Fi Only اضافه کرده است. با فعالسازی این حالت، گوگل مپس تنها زمانی آغاز به کار می کند که به یک شبکه وای فای وصل شده باشد. در صورت دسترسی به اینترنت وای فای، استفاده از این حالت می تواند راه خوبی باشد تا در مصرف اینترنت پرهزینه دیتا صرفه جویی نمایید.

اما قابلیت جدید دیگری که در این بروزرسانی شاهدش هستید، امکان ذخیره نقشه به صورت آفلاین در حافظه های microSD است. اگر حافظه داخلی تلفن هوشمند شما فضای اندکی برای ذخیره اطلاعات داشته باشد، با این قابلیت می توانید نقشه های حجیم آفلاین را به حافظه SD خود منتقل کنید.

123-w600

اما آخرین قابلیت اضافه شده در این نسخه، امکان مقایسه قیمت سرویس های GO-JEK و Uber در سه شهر مهم کشور اندونزی است. قرار است ده شهر دیگر هم به زودی این قابلیت را دریافت کنند.

گوگل وعده داده که 24 شهر از کشورهای اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و تایلند به زودی می توانند به مقایسه قیمت ها از طریق سرویس Grab بپردازند، و شهرهایی در ایرلند، لهستان، اتریش و روسیه همین حالا می توانند به طور همزمان قیمت های سه سرویس Gett، Hailo و MyTaxi را دیده و با هم مقایسه نمایند.

این بروزرسانی به زودی در کلیه دستگاه های اندرویدی قابل دانلود خواهد بود. اما اگر هنوز اثری از آن در تلفن هوشمند خود نمی بینید، می توانید به منوی کشویی اپلیکیشن گوگل پلی مراجعه و از قسمت my apps & games، گوگل مپس را یافته و روی آیکن Update اشاره کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    وقتی حالت افلاین تو ایران کار نمیکنه !! حالا چه فایده ای داره که قابلیت سیو تو میکرو اس دی اضافه کنه !!! ?

مطالب پیشنهادی