ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس
تکنولوژی

تحلیلگران عملکرد آیفون 7 را ناامیدکننده پیش بینی کرده اند

بعد از کاهش فروش آیفون نسبت به سال گذشته میلادی که طی دو دوره سه ماهه، مشکلات نسبتاً زیادی برای اپل ایجاد کرد، حالا فعالان وال استریت نسبت به عملکرد آیفون 7 اهالی کوپرتینو چندان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

بعد از کاهش فروش آیفون نسبت به سال گذشته میلادی که طی دو دوره سه ماهه، مشکلات نسبتاً زیادی برای اپل ایجاد کرد، حالا فعالان وال استریت نسبت به عملکرد آیفون 7 اهالی کوپرتینو چندان خوشبین نیستند. «استیو گرسو» (Steve Grasso)، مدیر فروش سازمانی کمپانی «Stuart Frankel»، می گوید که اپل از این پس «برای همیشه عملکردی ضعیف تر از انتظارات» از خود به جای خواهد گذاشت.

گرسو معتقد است در حالی که چشم امید همه به آیفون 7 دوخته شده، عملکرد نسل جدید آیفون های اپل ناامیدکننده خواهد بود. در همین حال، باید اضافه کرد که بنابر گزارش به دست آمده براساس ترافیک وب، اپل طی سه ماهه دوم 2016 (در قیاس با سه ماهه دوم 2015) سهم خود از ترافیک وب 18 کشور (از مجموع 20 کشور) را از دست داده است.

Apples-web-traffic-share-declined-in-18-out-of-20-countries.jpg copy

به عنوان مثال، سهم اپل از ترافیک وب ایالات متحده، کاهشی 4 درصدی را تجربه کرده و این رقم برای ترافیک وب کشورهای آلمان و بریتانیا، به 6 و 10 درصد می رسد.در همین حال، سهم سامسونگ از ترافیک وب در 18 کشور (از مجموع 20 کشور) افزایش داشته است. برای مثال می توان شاهد افزایش 10 درصدی سهم کره ای ها در ترافیک کشورهای فرانسه، آفریقای جنوبی، کانادا، بریتانیا و استرالیا بود.

Samsungs-web-traffic-share-rose-in-18-out-of-20-countries.jpg copy

اما در این بین، جالب است بدانید یکی از کشورهای سامسونگ سهم خود از ترافیک آن را از دست داده، در واقع کشور عربستان سعودی است که سهم اپل از ترافیک وب آن افزایش یافته. در این گزارش همچنین آمده که به لطفا آیفون SE اپل، موبایل های 4 اینچی هنوز محبوبیت خود را در کشورهای کانادا، فرانسه، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده حفظ کرده اند.

در واقع در این کشورها، موبایل های 4 اینچی سهمی 20 درصدی از ترافیک وب یا حتی بیشتر را در اختیار دارند. ناگفته نماند که سهم موبایل های مجهز به رزولوشن QHD از ترافیک وب در کشورهای استرالیا، بریتانیا، ایالات متحده، آلمان و فرانسه نیز در حال افزایش است.

Apples-web-traffic-share-is-down-Samsungs-share-is-up-and-LGs-share-is-mixed.jpg copy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    این بود آرمان های استیو جابز؟!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی