ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Google Docs در آیپد حالا از ویژگی Split-View پشتیبانی می کند

هر سه اپلیکیشن Docs، Sheets و Slides گوگل در آیپد، حالا از قابلیت های چند وظیفگی iOS 9 پشتیبانی به عمل می آورند. Slide Over به کاربران اجازه می دهد تا هنگام کار در این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

هر سه اپلیکیشن Docs، Sheets و Slides گوگل در آیپد، حالا از قابلیت های چند وظیفگی iOS 9 پشتیبانی به عمل می آورند. Slide Over به کاربران اجازه می دهد تا هنگام کار در این اپلیکیشن ها، در اپ دیگری مثل توییتر گشت و گذار کرده یا یک یادداشت را چک کنند. البته در این حالت فقط یکی از اپلیکیشن ها قابل کنترل خواهد بود.

اما قابلیت چند وظیفگی دیگر یعنی Split View اجازه می دهد تا دو اپلیکیشن مجاور هم و به طور همزمان اجرا شوند. برای اجرای این حالت لازم است که از آیپدهای جدید شامل مدل های Air 2، mini 4 و مدل های 9.7 و 12.9 اینچی آیپد پرو استفاده کنید. گوگل در حالی پشتیبانی از این دو قابلیت را به اپلیکیشن های iOS خود اضافه می کند که اپل و مایکروسافت مدت هاست به این کار اقدام کرده اند.

گفتنی است بروزرسانی اپلیکیشن های Docs و Slides و Sheets فقط شامل اضافه شدن قابلیت های چند وظیفگی نبوده و بسیاری از باگ های نسخه های پیشین هر کدام از این اپ ها در آن رفع شده اند. مضاف بر این، کاربران Docs حالا می توانند به فایل های خود جداکننده صفحه و عکس نیز اضافه نمایند.

اپلیکیشن های Docs، Sheets و Slides را می توانید همین حالا و به رایگان برای دستگاه هایی که از iOS 8 به بالا پشتیبانی می کنند، دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمدرضا امیری
    محمدرضا امیری | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    عالی بود

مطالب پیشنهادی