ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی از مشخصات ساعت هوشمند ذن واچ 3 در مستندات رگولاتوری FCC افشا شد

ساعت هوشمند Zenwatch 3 ایسوس اخیراً در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (یا FCC) رویت شده که با در نظرگیری احتمال معرفی آن در نمایشگاه IFA 2016 ماه آتی میلادی، موضوع چندان غافلگیرکننده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

ساعت هوشمند Zenwatch 3 ایسوس اخیراً در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (یا FCC) رویت شده که با در نظرگیری احتمال معرفی آن در نمایشگاه IFA 2016 ماه آتی میلادی، موضوع چندان غافلگیرکننده ای نیست. اما نکته جالب این است که براساس مستندات FCC، اسمارت واچ مورد اشاره، بدنه ای دایره ای شکل خواهد داشت که با تمرکز جدید سیستم عامل اندروید ویر 2.0 روی طراحی گرد ساعت های هوشمند سازگاری دارد.

ذن واچ 3 ایسوس در مستندات FCC با شماره مدل WI503Q شناخته می شود که دقیقاً با شماره مدل ساعت های پیشین کمپانی تایوانی سازگاری دارد. بنابر لیست تهیه شده از سوی رگولاتوری ایالات متحده، می توان منتظر مشخصاتی چون بلوتوث 4.2، وای فای b/g/n و بدنه استیلی ضد زنگ بود. ضمناً ذن واچ 3 از قابلیت شارژ سریع 10 واتی هم پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه فاش شده، استفاده از «دکمه های قابل شخصی سازی» در ذن فون 3 است که نشان می دهد ساعت مورد اشاره بیشتر از یک دکمه خواهد داشت. باید در نظر داشت که کنفرانس ایسوس در نمایشگاه IFA امسال، 31ام آگوست (10 شهریور ماه) برگزار خواهد شد و در این بین، اندروید 7.0 نوقا هم قرار است تا پیش از پایان آگوست عرضه شود. بنابراین احتمال دارد که ذن واچ 3 در عرض تنها چند هفته، پشتیبانی از اندروید ویر 2.0 را آغاز کند.

از منظر قیمت، هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت گذاری ذن واچ 3 ایسوس در دست نیست؛ با این همه بدیهی است که ایسوس برچسب قیمتی کمتر از 200 دلار برای ساعت هوشمند خود در نظر خواهد گرفت و با توجه به کاهش تمایل مردم به بازار دیوایس های پوشیدنی، حتی قیمت 150 دلار هم برای ذن واچ 3 چندان دور از ذهن نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی