ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ کمپانی تولیدکننده لوازم آشپزخانه لوکس Dacor را خریداری می کند

بنابر گزارش های اخیر، شعبه آمریکای سامسونگ الکترونیکس به زودی Dacor، کمپانی فعال در زمینه تولید لوازم آشپزخانه لوکس را خریداری خواهد کرد. خرید جدید سامسونگ در واقع سرمایه گذاری کلان کره ای ها روی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

بنابر گزارش های اخیر، شعبه آمریکای سامسونگ الکترونیکس به زودی Dacor، کمپانی فعال در زمینه تولید لوازم آشپزخانه لوکس را خریداری خواهد کرد. خرید جدید سامسونگ در واقع سرمایه گذاری کلان کره ای ها روی لوازم خانگی و تمایل آنها به تولید تجهیزات گران قیمت مرتبط به این بازار را نشان می دهد.

کمپانی ساکن کالیفرنیای Dacor در سال 1965 تاسیس شد و یکی از برندهای شناخته شده ایالات متحده به شمار می رود. بعد از خرید Dacor از سوی سامسونگ، کمپانی مورد اشاره نام و عملیات های خود در خاک ایالات متحده را حفظ خواهد کرد، با این همه به صورت تمام و کمال به یکی از زیرمجموعه های سامسونگ تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر، سامسونگ از ارزش قرارداد و زمان عقد آن سخنی به میان نیاورده و از ارائه توضیح در این باره سر باز زده است. ناگفته نماند که Dacor هم فعلاً تمایلی به صحبت درباره قرارداد تازه خود ندارد و فعلاً باید تا انتشار جزییات بیشتر منتظر ماند.

در نهایت باید افزود که سامسونگ طی چند وقت اخیر، تلاشی مضاعف برای محکم کردن جای پای خود در بازار لوازم خانگی داشته است. این کمپانی سرمایه گذاری عظیمی روی محصولات مرتبط با آشپزخانه کرده که از جمله آنها می توان به یخچالی 6000 دلاری اشاره نمود که از نمایشگری لمسی و وای فای بهره برده و نقش هاب خانوادگی را ایفا می کند. بنابراین خرید Dacor که آن نیز فعالیت هایی در تجهیزات خانگی هوشمند داشته می تواند به ساخت محصولات پرچمدار و هوشمند بهتری از سوی سامسونگ منجر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • qwerty
    qwerty | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

    به نظرم خرید خوبیه برای سامسونک

مطالب پیشنهادی