ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لانچ تریلر No Man’s Sky منتشر شد [تماشا کنید]

عنوان مورد توجه استودیو مستقل Hello Games در حال حاضر تنها در امریکای شمالی و اروپا برای کنسول سونی پلی استیشن 4 منتشر شده است، و اگر پی سی گیمر هستید یا در مناطق دیگر ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

عنوان مورد توجه استودیو مستقل Hello Games در حال حاضر تنها در امریکای شمالی و اروپا برای کنسول سونی پلی استیشن 4 منتشر شده است، و اگر پی سی گیمر هستید یا در مناطق دیگر زندگی می کنید، باید همچنان فقط از تماشای ویدیوهای بازی لذت ببرید.

در حالی که این روزها همه جا سخن از No Man's Sky (پیش نمایش دیجیاتو) است، انتظار برای بازیکنان کامپیوترهای خانگی یا کشورهای پشتیبانی نشده بسیار سخت به نظر می رسد. بعد از تاخیرهای فراوان و تهدیداتی که از سوی مردم روانه سازندگان بازی شد، این عنوان خواستنی بالاخره روز گذشته برای پلی استیشن 4 منتشر شد؛ اما نه در همه مناطق. نسخه کامپیوتری آن نیز تا چند روز آینده به صورت جهانی عرضه می گردد.

تب نو منز اسکای به سرعت فراگیر شده و در طی روز اول انتشار با استقبال بی نظیری مواجه شده و توجه کارشناسان زیادی را به خود جلب کرده است. ماجراهای فضانوردی و کهکشان گردی نو منز اسکای مردم را هیجان زده کرده و سازندگان اعلام کردند در طی 24 ساعت ابتدایی، بیش از 10 میلیون گونه متمایز در بازی ثبت شده است، در حالی که بر اساس تحقیقات نزدیک به 8.7 میلیون نوع حیات روی کره زمین وجود داشته؛ به خصوص با این وجود که بازی فعلا فقط برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شده است. حتی چند ماه پیش مایکروسافت عملا از هلو گیمز درخواست کرده بود به پروژه ID@Xbox بپیوندد و نسخه اکس باکس وان بازی نیز عرضه شود، اما فعلا خبری از این احتمال نیست.

حالا تریلر انتشار نسخه پلی استیشن 4 نو منز اسکای منتشر شده و تماشای آن در عین افزایش هیجان و آدرنالین، انتظار را برای پی سی گیمر ها سخت تر می کند. تماشای این تریلر دیدنی را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی