ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت امکان جستجوی لینک و تصاویر گیف را به نسخه iOS کیبورد Word Flow اضافه می کند

مایکروسافت قصد دارد برای رقابت با کیبورد Gboard گوگل در iOS، به زودی بروزرسانی بزرگی برای کیبورد Word Flow خود در این پلتفرم ارائه کند. اگر به خاطر داشته باشید، اردیبهشت ماه امسال بود که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

مایکروسافت قصد دارد برای رقابت با کیبورد Gboard گوگل در iOS، به زودی بروزرسانی بزرگی برای کیبورد Word Flow خود در این پلتفرم ارائه کند. اگر به خاطر داشته باشید، اردیبهشت ماه امسال بود که غول نرم افزاری کیبورد ورد فلو را برای کاربران آی دیوایس ها در آمریکا منتشر کرد.

ورد فلو یک کیبورد قابل شخصی سازی است که از قابلیتی ویژه تحت عنوان Arc Mode یا حالت کمانی بهره می برد. با فعالسازی این حالت، آسان تر از کیبورد های معمولی می توانید در تلفن های هوشمند دارای صفحات نمایش بزرگ به تایپ نوشته ها بپردازید. ورد فلو می تواند چیزی که تمایل به تایپ کردنش دارید را پیش بینی کرده و همچنین غلط های املایی و نگارشی شما را بگیرد.

با بهره گیری از تکنولوژی یادگیری ماشینی، ورد فلو به مرور زمان در ارائه پیشنهادات خود باهوش تر می شود و با دسترسی به مخاطبین شما، می تواند نام آن ها را در فیلدهای خالی به صورت خودکار پر کند تا برای تایپ شان وقت خود را تلف نکنید.

مطابق گزارشات منتشر شده، قرار است که در بروزرسانی پیش رو امکان جستجوی تصاویر گیف، عکس های ثابت و لینک از اینترنت و مخاطبین و اموجی ها در حالت آفلاین به این کیبورد اضافه گردد. به عنوان مثال، اگر واژه Thumbs Up را در ورد فلو جستجو کنید، شاهد پیشنهاد اموجی مربوط به آن در تب اموجی های ورد فلو خواهید بود، و ضمنا تصاویر گیف متحرک مرتبط با آن را هم در تب مخصوص به خودش مشاهده خواهید کرد.

در اسکرین شات های پایین می توانید ببینید که ورد فلو چگونه این کارها را انجام می دهد:

455-w600

گفتنی است که قابلیت جستجوی تصاویر و اموجی ورد فلو هنوز در فاز بتا به سر می برد. برای دانلود نسخه پایدار این کیبورد برای iOS می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی