ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احداث کارخانه ۱.۸ میلیارد دلاری LeEco در چین برای تولید خودروهای الکتریکی

کمپانی LeEco که پیش تر آن را به واسطه تلفن های هوشمندش می شناختیم، مدتی است که به طور جدی وارد عرصه تولید خودروهای الکتریکی شده و حالا بعد از گذشت مدتی باید آن را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

کمپانی LeEco که پیش تر آن را به واسطه تلفن های هوشمندش می شناختیم، مدتی است که به طور جدی وارد عرصه تولید خودروهای الکتریکی شده و حالا بعد از گذشت مدتی باید آن را رقیبی قابل اعتنا برای تسلا دانست. به خصوص که به تازگی خبر رسیده این شرکت قصد دارد کارخانه تولید خودروهای الکتریکی خود را با سرمایه ۱.۸ میلیارد دلاری در کشور چین راه اندازی کند.

به لطف حمایت های بی دریغ دولت چین، LeEco با سرعت سرسام آوری در حال رشد است و تاسیسات جدید تولید این شرکت در حوالی شهر هوژو (Huzhou) برای تولید سالیانه ۴۰۰ هزار دستگاه اتومبیل الکتریکی هدف گذاری شده است.

ژای یوئِتینگ (Jia Yueting) مدیرعامل این کمپانی اعلام کرده که در این کارخانه نه تنها خودروی های الکتریکی LeEco ساخته خواهد شد، بلکه دیگر شرکای این شرکت از جمله فارادی فیوچر (Faraday Future) نیز قرار است از این امکانات برای تولید انبوه محصولات خود بهره ببرند.

LeEco-LeSee-1

تولید انبوه خودروهای الکتریکی با قابلیت های خودران، به عنوان فاز اول از طرح ۳ میلیارد دلاری «Eco Experience Park» لیکو تعریف شده است.

البته کمپانی فارادی فیوچر نیز در این میان بیکار ننشسته و مشغول ساخت کارخانه ای به ارزش یک میلیارد دلار در نوادای آمریکا است و قصد دارد به زودی دومین تاسیسات تولید خود را هم در شهر Vallejo ایالت کالیفرنیا بنا کند.

7

گرچه برنامه های بلندپروازانه لیکو و فارادی می توانند برای کسب و کار تسلا خطرناک به نظر برسند، اما می بایست این نکته را نیز در نظر داشت که این دو کمپانی تا به امروز تنها موفق به ارائه طرح های اولیه و مفهومی از محصولات خود شده اند و هنوز هیچ خودرویی با برند این دو شرکت روانه بازار نشده است، در حالی که تسلا در حال حاضر چند خودروی نسبتاً پر فروش در بازار دارد و در حال ساخت گیگافکتوری ۴ تا ۵ میلیارد دلاری خود در دل دشت های نوادا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    چین تو همه زمینه ای موفق بوده و در برخی موارد از خیلی کشور های دیگه جلو افتاده .

    اطمینان دارم که همین شرکت اینقدر پیشرفت کنه که فروشش از تسلا هم رد کنه .

    • آریا
      آریا | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

      چین با کثافت کاری داره پیشرفت میکنه. با روش برده داری ارزون تولید میکنه .جلوی ورود اکثر محصولات خارجی رو به چین میگیره به جاش در صادرات رو باز کرده . فقط ترامپ اینها رو خوب شناخته

  • Baarno Co
    Baarno Co | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا اینا چجوری دارن اینقدر پیشرفت می کنن ...اونوقت ما داریم چیکار می کنیم ....فقط وقت رو تلف می کنیم و تماشا گر هستیم

مطالب پیشنهادی