ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ به استاد وو بپیوندید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Failman

com- (1)

بازی فیل من ساخته ی استودیوی ناین بردز سافت، یک بازی فکری و خنده دار است که داستان یک قهرمان تنها را روایت می کند. قهرمان داستان ما بسیار خوش قلب و مهربان بوده و برای کمک به دیگران پیش قدم می شود، کارهای خیری که نتایج شرم آور و در عین حال خنده داری به همراه دارد.

عنوان فیل من دارای 20 مرحله ی جذاب و در عین حال لذت بخش است که می تواند خنده را روی لبانتان بیاورد. در هر مرحله باید تمامی سرنخ های موجود را در نظر گرفته و به حل معما ها بپردازید؛ در غیر این صورت مطمئن باشید که مغلوب چالش های بازی خواهید شد. فیل من جالب تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید.

پس ذهن خود را باز کرده، ایده های متعدد را در سر بپرورانید و در بازی پیش روی کنید. از ویژگی های فیل من می توان به مراحل جالب و خنده دار، گرافیک زیبا و چشم نواز، معماهای کلیک و اشاره ای و صد البته رایگان و سرگرم بودن آن اشاره کرد. پس زمان را تلف نکرده و همین حالا فیل من را دانلود کنید.

Failman

Failman

سازنده: NineBirdsSoft قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 22/41 مگابایت زبان:

Game of Drones

com- (3)

این روزها تب و تاب گیم آو ترونز بسیار داغ است. پس حق می دهیم با شنیدن نام گیم آو درونز تصور کنید با یکی از تولیدات برمبنای این برند طرف هستید. اما باید بگوییم که فکرتان از بیخ اشتباه بود و این دو اصلاً ربطی به یکدیگر ندارند! پیش از هرچیزی بگوییم که برای اجرای بازی به حداقل 1 گیگابات رم و پردازنده ای با فرکانس حداقل 1.2 گیگاهرتز نیاز خواهید داشت.

همچنین پردازنده ی گرافیکی شما باید یکی از انواع Mali-400 MP4 ،Adreno 305 و PowerVR Series5XT SGXMP و یا مدل های مشابه قوی تر بوده و صفحه نمایش دیوایس همراهتان نیز باید از رزولوشن 800x480 یا بالاتر پشتیبانی کند. گیم آو درونز سعی دارد شما را با خود همراه کرده و سبک استراتژیک و اکشن همزمان (RTS) را روی دیوایس های همراه به بهترین شکل به نمایش بگذارد.

خود را برای رویارویی با ارتش هواپیماهای بدون سرنشین آماده و قدرتمند تر از قبل به جنگ با دشمنان بروید. از مشخصه های اصلی آخرین ساخته ی هیرو کرفت می توان به برج های مراقبت، تریدینگ کارت ها، بهره وری از المان های کلیدی سبک MOBA و مواجه شدن با یک داستان و دنیای آخر الزمانی اشاره کرد.

Game of Drones

Game of Drones

سازنده: HeroCraft Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 165 مگابایت زبان:

LEGO® Ninjago™ WU-CRU

com- (5)

مطمئنیم که با معرفی بازی های لوگویی آن هم به صورت هر چند هفته یک بار در هفت سنگ عادت کرده اید. بازی های لگویی با طیف گسترده، طرفداران بسیار و کیفیت های بعضاً خوب، مطمئناً استحقاق ورود به این سری مقالات را دارند. این بار و در یکی دیگر از عناوین لگویی باید به گروه استاد وو ملحق شوید.

نینجاها به تنهایی مبارزان قوی و قدرتمندی هستند؛ اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که یک تیم خبره از این جنگجویان چه کارهایی می توانند بکنند؟ پاسخ روشن است! این مبارزان قسم خورده به هیچ نحوی متوقف نمی شوند. گیم پلی بازی ارتقاء پیدا کرده، اما همچنان می توان گفت که مشابه دیگر عناوین لگویی است. علاوه بر این در جریان داستان استاد وو و یارانش با معما ها و چالش های متعدد و جذابی مواجه خواهید بود.

در LEGO® Ninjago™ WU-CRU مخفی کاری و مبارزه حرف اول را می زند. همانند عناوین قبلی لگو، در این بازی نیز شوخ طبعی های گاه و بی گاه وجود داشته و می تواند هر لحظه لبخند را به روی لبانتان بیاورد. پس وقت را تلف نکنید، در LEGO® Ninjago™ WU-CRU به جستجو پرداخته و بیش از 60 سطح موجود در بازی را آزاد کنید.

LEGO® Ninjago™ WU-CRU

LEGO® Ninjago™ WU-CRU

سازنده: LEGO System A/S قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 89/153 مگابایت زبان:
Traffic Tour
com- (7)

خوشبختانه عناوین Soner Kara الهام بخش تعداد زیادی از استودیوها بوده و توانسته موتور آن ها را برای توسعه و تولید عناوین هم سبک برای رقابت با این استودیوی محبوب روشن کند. مکانیزم بازی Traffic Tour چیزی شبیه به عنوان ترافیک رایدر بوده اما این بار به جای موتور با خودروهای گوناگون و گران قیمت مواجه هستید.

در ترافیک تور برخلاف عناوین ترافیک ریسر و یا ترافیک رایدر قادر خواهید بود در بیش از 100 مرحله ی جذاب و دیدنی با حریفان خود به مسابقه پرداخته و ضیافت درگ برپا کنید. همچنین جدیدترین ساخته ی Wolves Interactive دارای چندین زاویه ی دوربین است که می توانید با انتخاب زاویه ی دلخواه با تسلط کامل تری به ادامه ی مسابقه بپردازید.

Multiplayer ،Endless, Career ،Time Trial و Free Run از جمله مدهای قابل بازی این عنوان به شمار رفته و قادر خواهید بود در بخش آنلاین مخاطبان سراسر جهان را به چالش دعوت کنید. از مشخصه های اصلی ترافیک تور می توان به وجود جاده های گوناگون، 20 خودروی مختلف با طراحی کم نظیر و همچنین گرافیک دیدنی آن اشاره کرد.

Traffic Tour

Traffic Tour

سازنده: Wolves Interactive قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 57 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shaBGardsg
    shaBGardsg | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    برای این تاپیک سایت رو باز میکنم فوق‌العاده س بیشتر معرفی کنید

  • Sarah
    Sarah | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی ممنون آقای کریمی ؛ بسیار زیبان حتما میرم امتحانشون کنم .

مطالب پیشنهادی