ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اسپلیت «نیو تایتان» ال جی بیشتر آشنا شوید

از جمله ملزومات منازل و محیط های اداری در فصل گرما سیستم های خنک کننده هستند که البته مدل های مختلفی دارند. این دستگاه با در نظر داشتن نوع کاربران خود و همچنین محیطی که قرار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

از جمله ملزومات منازل و محیط های اداری در فصل گرما سیستم های خنک کننده هستند که البته مدل های مختلفی دارند. این دستگاه با در نظر داشتن نوع کاربران خود و همچنین محیطی که قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرند، بازه قیمتی وسیعی دارند.

شرکت ال جی هم که یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان اسپلیت و سیستم های خنک کننده در دنیا به شمار می رود اخیرا محصول تازه ای به نام «نیو تایتان» را معرفی کرده که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این کمپانی در رابطه با آن جلب می کنیم.

تصور این که در این روزهای گرم تابستان در محیط خانه لباس دلخواهمان را بپوشیم و با آسودگی خیال به کارها بپردازیم، دور از ذهن می‌نماید. گرما امان انسان را می‌برد.

خوشبختانه ال‌جی و گلدیران راه حل مناسبی اندیشیده‌اند. سیستم اسپلیت نیو تایتان با هزینه متعادل و عملکرد مطلوب انتظارات طبقه متوسط برای تامین سرمایش محیط خانه را برآورده می‌کند. نیو تایتان نقش پیشتاز را در میان کولرهای غیراینورتر و مناسب مناطقه گرمسیر بازی کرده و با گرید انرژی B جزو کولرهای کم مصرف محسوب می‌شود.

بهره‌گیری از 14 فین در هر اینچ و قدرت پرتاب 10 متر از توانایی بالای خنک‌کنندگی نیوتایتان خبر می‌دهد.

خنک شوید و از مواد آلرژی‌ زا ایمن بمانید

اسپلیت نیوتایتان با بهره‌گیری از فیلتر پلاس مستر آیونایزر تا 99.9 درصد مواد آلرژی زا و میکروب‌ها و ویروس‌ها را از محیط حذف میکند. در واقع، فیلتر پلاس مستر آیونایزر با تولید بیش از ۳ میلیون یون در هر دقیقه قادر به از بین بردن تمام ذرات آلرژی‌زا، ویروس‌ها، باکتری‌ها و دیگر ذرات معلق در فضا است. این فیلتر تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس‌ها را یونیزه می کند.

تکنولوژی روتاری نیوتایتان

اسپلیت جدید نیوتایتان از تکنولوژی موتور روتاری استفاده می کند که بر خلاف موتورهای پیستونی حرکت دوار دارد. این نحوه حرکت باعث کاهش چشم‌گیر صدای دستگاه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می شود. با اسپلیت غیراینوتر نیو تایتان، شما در پرداخت‌های آخر ماه، صرفه‌جویی واقعی خواهید کرد.

نشانگر جادویی، زیبایی یک اسپلیت مدرن

سیستم اسپلیت نیوتایتان در مدل های 9، 12 و 18 هزار دارای صفحه نمایشگری است که به هنگام روشن شدن دستگاه نمایان می شود. به این ترتیب، ظاهر اسپلیت شبیه دستگاه‌های پرمیوم نکست‌وان بوده و زیبایی خاصی دارد. (البته مدل 24 هزار دستگاه نشانگر جادویی ندارد و اسپلیت آن شبیه تایتان است.)

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سامان جعفری
    سامان جعفری | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    بهترین کولرهارو الجی داره ... بهترین تکنولوژی از جنس کره اونم اصل نه اسمبل چین

  • محمدجواد قاسمی
    محمدجواد قاسمی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    قیمتش چنده؟؟

مطالب پیشنهادی